Voor mijn vader..!!

Vandaag is het voor het eerst dat we je verjaardag moeten vieren zonder je der bij. Je zou vandaag 66 jaar geworden zijn.

We zouden heerlijke taartjes gaan halen en lijk altijd een leuke geschenkje voor je. Je was steeds blij met iets simpels dat ik je gaf. Omdat je wist dat het met veel liefde gegeven is.

Maar vandaag hoef ik niks te kopen wand je bent der jammer genoeg niet meer. Nee vandaag staan we hier aan de strooiweide met een mooie bloem voor je. Een bloem dat voor ons het symbool is van verdriet en liefde voor je.

Voor ons is het gewoon een dag dat we aan je verjaardag denken maar ook aan het fijt dat we Sints vandaag het gewoon zonder je moet doen. En dat het na vandaag we nog steeds je elke dag je harder gaan missen.

Elke dag vertel ik nog zo veel dingen over je tegen je kleinzoon die je zou graag had. Nog de dag vandaag  mis hij je ook steeds. Hij zeg dan steeds, mama ik ben toch niet alleen opa is hier ook. Dus ga je maar gaan wassen zeg hij dan.

Ik kijk naar de sterrenhemel en zeg dan in mij zelf een gelukkige verjaardag Papa het ga je goed hier boven….!!

 

21 gedachtes over “Verjaardag Vader #1.

  1. Weet je, vandaag 4 maart had mijn vader jarig geweest, als hij in 1983 niet was overleden op 73 jarige leeftijd.
    Het blijft zijn verjaardag, en ik blijf hem in gedachte feliciteren. Maar nu niet meer met pijn en verdriet, nee, nu met een blij gevoel dat hij mijn vader was, dat ik hem mocht kennen en zoveel van hem in mij mag herkennen.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

