Deze film ken ik al van mijn kindertijd. Het is altijd een van mijn favoriete  tekenfilms geweest. Gewoon weg omdat ze ook zo ondeugend is.

Gisteren wou zoontje lief naar deze tekenfilm kijken met me. Ik vind deze film zo geweldig omdat der ook zo prachtige muziek in komt. Ik kan het nooit laten dat ik eenmaal een liedje hoor gewoon zit mee te zingen. Dat manlief soms wel echt vervelend vind, omdat het soms niet aan te horen is.  Weet ik echt wel van me zelf.

Vind ik echt een prachtige nummer, en zeg nu zelf. Tis toch echt een nummer om mee te zingen…!!!

Ga mee diep in de zee waar prinses Ariël, een zorgeloze jonge zeemeermin, ernaar verlangt deel uit te maken van de mensenwereld.

Nadat Ariël een moedige overeenkomst heeft gesloten met Ursula, een valse zeeheks, vertrekt Ariël op het avontuur van haar leven. Gelukkig heeft ze Botje en Sebastiaan aan haar zijde om haar te helpen. Het lot van haar vaders koninkrijk komt in haar handen te liggen en om alles weer goed te maken in haar beide werelden, heeft ze al haar moed en vastberadenheid hard nodig.

Wat vinden jullie van deze tekenfilm??

8 gedachtes over “De kleine zeemeermin.

  1. ah Cool! Enkele weken geleden ben ik naar Disney geweest en sindsdien ben ik echt helemaal verslaafd aan alles wat met Disney te maken heeft. gewoon omdat het kan! 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

