Dagje weg met manlief.

Gisteren ben ik eens met manlief gaan shoppen in Gent. We waren eens kind vrij, zoontje lief was naar zijn meter en nonkel mee naar zee. Want ik en manlief wouden eens eventjes zonder zoontje ergens naar toe.

 Na  6jaar zijn ik en manlief eens alleen een dagje weg geweest zonder zoontje lief. Ik moet eerlijk zeggen dat ik der echt wel van geniet. Eindelijk gaf manlief eens meer aandacht aan mij, dat mis ik soms wel eerlijk gezegd. Je moet me niet verkeerd verstaan e, ik hou super veel van mijn zoontje. Maar soms verlang je ook eens een mommetje om eventjes geen mama en papa te zijn. 

Ik heb paar foto’s getrokken die ik met veel plezier laat tonen. En wat ik zoals heb aan gekocht.  We zijn eerst met de auto naar Gent gereden, maar jeetje was echt moeilijk om een parkeerplaats te vinden. Gelukkig vonden we der dan een en hadden dan nog een geluk dat we niet zo ver moeten stappen voor in de stad te gaan. We zijn eerst naar primark gegaan en daar heb ik toch veel gekocht. Zoontje lief die groeit en groeit dus maar wat nieuwe kleren voor hem aan gekocht. Hier zie je wat ik gekocht heb voor hem.

Een pyjama dat zoontje lief heel mooi vind. Hier boven en onder.

En leuk petje. Ik vind deze peten altijd super leuk. Hij draag al van deze soort als hij baby was.

De trui vond ik super leuk dat ik hem niet wou laten liggen. Zoontje lief is der helemaal weg van.

  

En nog twee broeken voor hem, want daar groeit hij der echt rap uit.

En natuurlijk heb ik niet enkel voor zoontje lief gekocht. Maar ook voor mij zelf. Manlief moest niks hebben van de stad. Hier de inkopen van mij zelf.

  

 

 

 

 

 

 

 

Zoals je weet hou ik erg van de kleine zeemeermin, dus kon het echt niet laten om deze te laten liggen.

Leuke kapstokken, deze kon ik echt niet laten liggen. Manlief zeg dan heb je der nog geen genoeg hangen in je kast. 

Vond ik zo een mooi jurk dat ik hem niet kon laten hangen.

Vind ik zo een mooi vestje voor op dat jurk te dragen.

Toen ik binnen kwam vlade mijn ogen op deze geweldige jurk. Ik kan hem niet laten liggen en heb hem maar gekocht. Gelukkig vond manlief deze ook echt super mooi.

Deze vestje past echt goed om bij de jurk te dragen, o wat hou ik van dat.

Wat hou ik van deze truien, koop ik echt veel aan. Je kan het op alles dragen.

Kan je nooit genoeg van hebben.

Deze moest ik hebben, voor de pluizen op mijn jas.

Deze voor de eerste keer gekocht, ben benieuwd naar het resultaat der van.

De deze heb ik al bij veel bloggers zien voorbij komen. Dat ik hem maar ook eens aangeschaft heb.

Daarna hebben we ook nog naar Yves Rocher binnen geweest. Want ik had per post een uit nodigen gekregen voor mijn verjaardag dat je op gans de winkel kon winkelen aan 50 procent. Dus dat heb ik dan maar gedaan. Daar komt der nog een blog apart van, anders zou het hier eens lang worden.

Dan zijn we nog gezellig iets gaan drinken en hebben we super leuk met elkaar wat gepraat. Was wel lang geleden.

En dan zijn we terug gegaan naar de auto. En zijn we dan door gereden naar Brasserie Sebastiaan in Lochristi gegaan. Want ik zou mijn manlief trekteren op een etentje. Tis daar altijd zo heerlijk om te eten daar.

Wat hebben we gegeten.

Dat heb ik gegeten, en ik moet zeggen dat het echt heerlijk is dat.

Dat was manlief zijn eten, ziet der ook heerlijk uit.

Hij vond het echt heerlijk.

Daarna hebben we nog dessert genomen en deze heeft manlief dan betaald.

Manlief had heerlijke pannenkoeken met ijs genomen. En het smaakt hem.

Ik heb dan heerlijke warme appeltaart met ijs genomen. Wat hou ik daar van, super heerlijk.

Daarna hebben we eerst inkopen gedaan voor gans de week voor te eten thuis. En ik heb dan nog drie dvd’s gekocht. Om deze avondje samen naar een goeie film te zien.

Het was echt een geslaagde dag. Ik zij nog tegen mijn man dat we dat meer moesten doen.

6 thoughts on “Dagje weg met manlief.

Geef een reactie

