Eind deze maand is het weer eens passen. Elk jaar zet ik een paasboom en zet ik weer eens mooie Decoratie voor passen in huis. Kijk je mee..!

Ik vind het steeds zo zalig als het passen is. Dan kan ik heerlijk Decoratie zeten om het huisje beetje op te vrolijken.

Een mooie paasboom met een mooie nestje in. Mijn man heeft hem mooi versiert.

Dat zit in het nestje vind ik echt geslaagd Zeg nu zelf..!

Vind ik ook super mooi.

Ik zorg ook altijd voor dat mijn koepeltje mooie versiert is.

Dat hoort der natuurlijk bij.

Deze sta op de salontafel heb ik zelf in elkaar gestoken.

4 gedachtes over “Decoratie passen.

Geef een reactie

