winactie 1 jaar bestaan.

Zoals belooft is eindelijk mijn winactie voor mijn één jaar bestaan als blogger.

Wat kan je nu winnen,

  • Een Badcake van De Laurier.
  •  3 Bruisbolletjes.
  •  body van  Yves Rocher.

Deze winactie loopt tot en met 10 april.

Daarna zal ik de winnaar persoonlijk een mailtje sturen. Reageer wel binnen 48 uur, anders zal ik een nieuwe winnaar kiezen.

Wat moet je doen om kans te make

  • Laat in een reactie weten dat je meedoet + welke (extra) stappen je hebt uitgevoerd.

Wat mag je doen om extra kans te maken?

 

Heel veel succes!

 

 

7 thoughts on “winactie 1 jaar bestaan.

  1. Renee schreef:

    Wat ontzettend leuk Heidi!!! Ik ben nog maar pas begonen met volgen van je blog, maar geniet er nu al elke dag van!
    ik heb helaas geen facebook en instragram dus dat kan ik niet meedoen 😦 maar ik vind je blog echt superluek!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

