Vrijdag ben ik met mijn Beste vriendin heerlijk gaan shoppen in Gent.

 Die dag ben ik heerlijk verwent door mijn Beste vriendin. Ze heeft me super leuke kleren en boeken en dvd gekocht voor mijn verjaardag. We zijn ook heerlijk gaan eten, was echt een geslaagde middag.

We zijn eerst naar primark geweest. Daar heb ik wat blouse van mijn vriendin gekregen.

Ik ben helemaal verzot op vlinders en bloemetjes.

Deze vind ik echt heel mooi, omdat der kant aan is.

Ik vind vooral de achterkant erg mooi, door de touwtjes en de strik.

Dan heb ik nog een topje met vlinders der op.

En dan heb ik nog een trui, ja je zou denken weer met vlinders.

En dan als slot in de primark heb ik nog iets voor mijn haar gekregen. Moest je het nog niet weten. Ik ben helemaal weg van strikjes.

Daarna zijn we naar een boekenwinkel gegaan en daar heb ik geweldige boeken gekregen. Ik ben der helemaal verlief op.

Dan heb ik ook nog eens de dvd van The hunger games gekregen.

En elk jaar krijg ik van haar mijn favoriete snoep. Mmmm vind ik zo heerlijk.

Als laatste ben ik binnen gegaan in de Kruidvat om nog wat spulletjes te kopen voor mijn winactie voor mijn verjaardag. Onder tussen had zij al voor mij twee nagellakjes gekocht. Vond ik echt super lief van haar.

Ik heb haar wel 20 keer super bedankt voor al dat ik had gekregen en nog eens gezegd dat ze dat echt niet hoefde te doen. Maar ik ben wel blij met alles. Vooral met de boeken, echt geweldig.

9 gedachtes over “Shoppen in Gent.

Geef een reactie

