winactie Verjaardag.

 

20170216014141

Voor het eerst geef ik een winactie voor mijn verjaardag. Wat kan je winnen, kijk dan rap met me mee….!

Wat kan je nu winnen,

  •  Sweet Musk Body Lotion van De Laurier.
  •  4 Bruisbolletjes.
  •  Hand cream van  Yves Rocher.
  • Notaboekje.
  • Nagellak van Essence The gel: 13. Forgive me.
  • Catrice cuticle tattoos.
  • 2 Masker van kruidvat zelf.

Deze winactie loopt tot en met 27 Maart op mijn verjaardag.

Daarna zal ik de winnaar persoonlijk een mailtje sturen. Reageer wel binnen 48 uur, anders zal ik een nieuwe winnaar kiezen.

Wat moet je doen om kans te make

  • Laat in een reactie weten dat je meedoet + welke (extra) stappen je hebt uitgevoerd.

Wat mag je doen om extra kans te maken?

  • Like de Facebookpagina van ontdekkingshome. Door meer kans te maken, moet je ook steeds mijn foto op je tijdlijn delen.
  • Volg Ontdekkingshome via Instagram
8 thoughts on “winactie Verjaardag.

Geef een reactie

