Geen woorden voor.

Ik had nooit gedacht dat zo iets in mijn land ook kon gebeuren.

 Deze morgen toen ik aan het werk was, hoorde ik van mijn klant dat der zo iets ergs was gebeurt in het mooie Brussel het hart van België.  Ik heb der gewoon geen woorden voor dat het hier in België gebeurt is. Zo veel onschuldige mensen die nog zo een mooie leven hadden. Hun mooie toekomst zo maar weg genomen. Door mensen die zomaar in het wild pakjes leggen en hun zelf opblazen.

Gans de dag is het op tv over die aanslagen,  en wij als mensen staan machteloos omdat je zo ver van Brussel bent en niks voor die mensen kan doen. Wij hebben enkel verdriet.

Zoontje lief verstond der niet aan hoe het kwam dat ze niet mocht spelen op de speelplaats gans de dag. Hoe leg je in vredesnaam uit wat der vandaag is gebeurt aan een kind.

Ik leeft met die mensen mee…!!!

10 thoughts on “Geen woorden voor.

Geef een reactie

