Mijn nagellakjes.

Vandaag ga ik jullie eens mijn nagellakjes voor stellen. Ik heb der al in totaal 55 nagellakjes waar ik super trots op ben.

Deze 6 nagellakjes van 2B vind ik super goed. Vind het enkel bij deze dat je niet ziet welke nummer het is of kleur naam. Stond der jammer genoeg niet op.

Dat zijn nog 2 ouder nagellakjes van 2B. En jammer genoeg staan der ook geen nummer of naam op.

Ik hou erg veel van Catrice en ik ben super blij dat ik der al 4 van heb. Daar sta wel gelukkige nummers op: 06. Magical Nude, 113. You R on my mint, 87. One mint Wonder, 030. Meet me at Coral Island.

Van deze 3 nagellakjes van Nyc was ik erg nieuwsgierig naar. De kleuren vind ik erg mooi. 303. Soho Pink, 320. Blue Sky,  700. Staten Island Blue.

Deze 4 lakjes van Top Speed van Essence zijn super kleine flesjes. In beging verkochten ze dat, maar nu vind je ze niet meer in de winkel. Dat wel een beetje jammer vind. 02. Snow Flake, 04.Hotpants, 10.Summer Sparkle, 11.Girls Talk.

Deze nagellak van Yves Rocher is echt een zeer goeie nagellak al zeg ik het zelf. 36. Prune mysterieux.

Deze 12 nagelbakjes van Essence Colour & go  vind ik echt super mooi van kleur. 103. Space queen, 132. Break through, 138. L.O.L,  146. That’s what i mint!, 149. Hello marshmallow!, 152. Give me nude, baby!, 157. My fortune cookie, 158. If i were a boy, 169. A hint of love, 175.Be berry now!, 181.Once upon a time, 185.Candy crush.

Ik heb 6 nagellakjes van Essence The gel nail polish  vind ik echt wel een geweldige lakjes. Het lakt echt heel goed en droog heel erg goed. 22. I ❤ my blue jeans, 31.Electriiiiiic, 34. Candy love, 38. Love is in the air, 40.Play with my mint,  57.Ice cream party.

Hier heb ik 5 verschillende nagellakjes van Essence. Ik vind het echt mooie kleuren. Arriba! 03.Red corazon,  Rock out !! 04.Best Female,  Hello autumn. 03.Charlie seen in green,  Vampire’s love. 04. The Dawn is Broken,  Cookies & cream  04. Macaron, C’ Est Bon!

Deze 2 nagelbakjes van Essence Colour & Go heb ik al een tijdje. Deze had ik aan gekocht voor mijn trouw.  36. Enchanted Fairy, 58. Frozen Queen.

Hier heb ik dan nog 3 nagelbakjes van Essence Me & my  ice cream, Hidden stories. 02. Enchanted By Hint of Mint,  04. Where Did i park my unicorn?.

Hier heb ik dan 2 nagellakjes van Rimmel London Sweetie crush ze lakken ook super goed. 06 en 18.

 En dan heb ik der nog 3 van Essence Multi dimension, vind ik echt super verzorgde nagellak. 01.Clear As Ice,  02. Snow White, 05. Babydoll.

En als laatste heb ik nog 2 van  Essence Snow Queen. Op deze ben ik echt dol op. 01.Cold as ice, 02. Snowflake.

4 thoughts on “Mijn nagellakjes.

Geef een reactie

