Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg.  Vandaag laat ik jullie kennis maken met haar door paar vragen die zij graag wou beantwoorden.

1. Stel je zelf eens voor?

Ik ben Kirsty, 23 jaar oud en ik ben de blogger achter Beautiliciousworld.nl.

2. Wat doe je in het dagelijks leven?

In het dagelijks leven doe ik een Master Engelse Letterkunde en daarnaast blog ik ook nog.

3. Wat is je blogadres? Waar blog je over?

Beautiliciousworld.nl en ik blog voornamelijk over beauty, maar af en toe komen er ook fashion, food en lifestyle artikelen voorbij. Daarnaast komt er ook elke week een video online.

4. En welk publiek wil je er mee bereiken?

Wat een goede vraag! Ik denk daar eigenlijk niet heel veel over na, omdat ik het idee heb dat je zolang je plezier hebt in het bloggen, je ook mensen aantrekt die niet per se binnen je doelgroep vallen. Mijn doelgroep zou moeten bestaan uit make-upliefhebbers, maar ik verwelkom in principe iedereen.

5. Hoelang ben je al een blogger?

Sinds 16 juli 2013 om precies te zijn; toen publiceerde ik mijn eerste artikel, een eigen domein had ik nog niet.

6. Hoe ben je terecht  gekomen in de blogwereld?

Ik volgde al een hele tijd andere blogs en heb altijd al geschreven voor mijn plezier. Dit waren dan echt verhalen die ik opstuurde naar uitgeverijen (eentje is ook gepubliceerd), maar door mijn opleiding had ik daar de rust niet meer voor en mist ik het schrijven. Het bleef kriebelen en uiteindelijk dacht ik: hé, al die bloggers die ik volg, schrijven elke dag artikelen, misschien is dat voor mij ook wel wat. Vervolgens ben ik begonnen met bloggen en ik kan mij inmiddels al niet meer voorstellen dat ik niet zou bloggen.

7. Waar haal jij inspiratie uit voor je artikelen?

Overal vandaan. Ik heb altijd heel veel inspiratie, eigenlijk té veel, want ik heb altijd te weinig tijd om mijn ideeën allemaal uit te werken.

8. Hoeveel tijd besteed je aan het bloggen?

Eigenlijk best wel veel tijd. Ik denk toch zeker 20-24 uur per week.

9. Op welke dagen plaats je?

Ik post momenteel op maandag, woensdag, donderdag, vrijdag en zondag een artikel. Eigenlijk wil ik wel graag terug naar het dagelijks posten, maar dat is in combinatie met mijn studie niet te doen.

10. Volg je zelf bloggers of helemaal niet en waarom?

Ik volg een heleboel bloggers. Dat blijf ik toch wel heel leuk vinden.

11. Wie is jouw favoriete blogger? Als je die hebt natuurlijk.

Lastige vraag! Ik zou zo niet één favoriete blogger kunnen noemen, omdat ik er een heleboel met veel plezier volg.

12. Zou je je blog nog veranderen of vind je hem perfect zoals hij is?

Er is altijd ruimte voor verbetering, vind ik en daar ben ik dan ook altijd mee bezig.

13. Op welke artikel ben je het meeste trots?

Dat zou ik eigenlijk niet zo goed weten. Ik ben vaak wel trots op uitgebreide reviews met mooie foto’s, maar echt één beste artikel zou ik zo niet kunnen noemen.

14. Wat zijn je plannen nog voor de toekomst met je blog?

Natuurlijk hoop ik dat mijn blog blijft groeien en dat ik nog veel mensen kan bereiken via mijn blog. Daarnaast wil ik dat mijn blog steeds beter wordt en hoop ik mijn plezier in het bloggen vast te houden. Fulltime bloggen lijkt mij op zich ook heel leuk, maar dan wel met iets anders er naast waar ik ook inkomen uithaal. Je moet namelijk behoorlijk groot zijn om een ruim salaris te verdienen met je blog en ik zou geen advertorials doen waar ik niet achter sta, alleen omdat het geld nodig is om de huur te kunnen betalen.

15. Wat vind je partner ervan dat je blogt?

Mijn vriend vindt het wel prima dat ik blog, zolang ik er maar plezier uithaal.

16. Studeer of werk je? Zo ja, hoe combineer je dit met je eigen site?

Ik studeer en dat combineer ik met mijn blog door goed te plannen. In het weekend werk ik bijna nooit aan school en ook mijn blogartikelen heb ik het liefst voor het weekend af voor de week erna, zodat ik in het weekend even niet bezig hoef te zijn met een strakke planning en tijd heb voor mijn vriend, ontspanning en andere leuke dingen.

17. Op welke social media kanalen ben je te vinden?

Ik ben bijna overal te vinden, namelijk op Instagram, Twitter, Youtube, Facebook en sinds een tijdje heb ik ook Snapchat (kirstytenbos).

18.Welke tip(s) heb je voor andere bloggers?

Blog vooral over dingen die je zelf leuk en interessant vindt. Enthousiasme werkt aanstekelijk en als jij veel plezier in je artikelen stopt, zullen er altijd mensen zijn die ze ook leuk vinden. Daarnaast denk ik dat het erg belangrijk is om dicht bij jezelf te blijven.

19. Wat ga je nog doen in je verdere leven?

Goede vraag! Ik kan natuurlijk niet in de toekomst kijken, maar wat ik ook voor werk zal gaan doen na mijn studie, ik hoop in ieder geval dat mijn vriend en ik gezond en gelukkig blijven.

Ik wens haar nog veel plezier in het bloggen maar ook met haar studies. En dat al haar dromen mogen uit komen.

8 gedachtes over “Ik stelt je voor aan Kirsty van Beautiliciousworld.

Geef een reactie

