Verjaardag cadeau.

Ik heb van een lieve klant een mooie verjaardag cadeau gekregen.

Ik laat jullie zien wat ik gekregen heb.

Een zakje met verschillende producten van de Laurier, ik ben der altijd super blij mee.

Badcake

Deze handgemaakte muffins bevatten galaam- en cacaoboter die uw huid zijdezacht maken. Voor onze badcake mengden we deze boters met pure essentiële olieën die uw gemoed opkrikken. Ze geven ons de energie boost die ons lichaam nodig heeft na een vermoeiende dag.

Badcake Hartjes & Badcake  snoepjes.

Voor een heerlijk crème bad met etherische oliën en cacaoboter.

Zeep

Mystical sex soap , Fruit Crush , Star Dust.

Shampoo

Er zat der ook heerlijke shampoo bij, daar ga ik echt van genieten.

Handschoen washandje

Deze is speciaal om je te wassen, dat het wassen echt aangenaam is.

Mystical sex Soak

Dat is poeder die je kan uit schepen en zo in je bad kan doen. Het is zelfde dan zo een bruis bol maar dan in poeder. Ik vind dat echt wel geweldig omdat je zelf kan beslissen hoeveel je der van in je bad doe.

Sugar scrub

Deze scrub ben ik helemaal weg van. Ik heb hem al ooit eens gekregen van haar en ik vind de geur der van echt heerlijk. De  geur is  aardbei , heerlijk toch?

Hand Cream

En als laats zit deze heerlijke hand Cream der in. Kom bij me altijd heel goed van pas.

7 thoughts on “Verjaardag cadeau.

Geef een reactie

