20170210091129

Ik heb een heerlijke verjaardag gehad.. Wil je graag weten hoe ik het gesteld heb deze weekend. Dan moet je zeker verder lezen….!!

Zaterdag

We waren weer vrij vroeg wakker, omdat zoontje lief niet beter had gevonden om een beetje met alles te verhuizen op zijn kamer. En daardoor lawaai was dat we maar naar benden zijn gegaan. En heerlijk in de zetel hebben zitten met een heerlijke tas koffie der bij. Dan nog beetje zitten praten met manlief.

Een maal dat het half 11 was zijn we door gereden naar de dansschool, want zoontje lief doe aan dansen. Onder tussen nog met manlief naar de krantenwinkel gegaan en der na terug naar de dansschool gereden dat we daar nog een half uurtje in de auto hebben zitten wachten.

Een maal dat de dansschool gedaan was hebben we zoontje lief bij een vriendinnetje van zijn klas af gezet want het was een feestje voor haar verjaardag. En ik en manlief zijn dan door gereden naar mijn moeder. Daar heeft manlief nog zijn Motor  zitten wassen en ik met mijn moeder nog wat bij gepraat. Onder tussen had mijn moeder een geschenkje voor mijn verjaardag. Ik ben der echt blij met het gene dat ik krijg, ik vind nog steeds dat het gebaar telt.

    

Heerlijk doosje snoep die ik graag eet en een mooie ketting. Ben der echt blij mee.

Dan zijn ik en manlief nog naar de winkel gegaan en we waren bijna de paareieren vergeten voor de zondag. Gelukkig dat manlief der aan dacht als we aan de kassa stonden aan te schuiven, we zijn der nog achter gegaan. Dan nog het winkel grief van mijn moeder af gezet en dan door gereden naar het feestje waar zoontje lief zat. Daar hebben we nog heerlijke waffels gegeten die haar vader heeft gebakken. En het smaakte heerlijk.

Onder tussen weer thuis heeft manlief heerlijk gekookt voor ons. Manlief heeft mosselen gegeten ik zelf lust dat niet en ik eet ietsjes anders.

Heerlijke garnaaltjes met tomaatje en frietjes mmm heerlijk toch.

Dan nog wat bloggers zitten volgen en reactie geschreven en dan zijn manlief en ik nog  eerst overal paaseieren gelegd in de living voor zoontje lief morgen. Der na zijn ik en manlief gaan slapen.

Zondag

Deze morgen was ik weer zo vroeg wakker, zoontje lief had ontdekt dat de paashaas was geweest. We konden aan geloven dat hij al aan ons bed zat. Manlief eerst mij een gelukkige verjaardag gewenst en zoontje lief der na ook.

We zijn dan eerst naar beneden gegaan en heeft zoontje lief eerst alle paaseieren zitten bij een zoeken.

Eindelijk heeft hij al de eitjes gevonden.

En blij dat hij was.

Onder tussen was manlief al naar de bakker voor een heerlijk ontbijtje voor mijn verjaardag. Maar hij bleef maar weg, ik dacht dat het echt aanschuiven was.

Manlief kwam eindelijk thuis met een bosbloemen voor mijn verjaardag. Wat was ik super blij, helemaal niet aan gedacht dat hij achter mooie bloemen ging.

Heb ze dan in een mooie vaas gezet.

Er hangt dan ook een super mooie kaartje aan, met daar op; gelukkige verjaardag schatje xxx

Dan  hebben we eerst nog heerlijk zitten ontbijten.

In de middag zijn manlief en zoontje en ik nog eens een fijne wandeling gaan maken. en zoontje lief was met zijn fiets. Foto’s komen nog op een andere blogbericht. We hebben dan nog naar de speeltuin geweest en naar de diertjes. Onder tussen was zoontje lief met zijn ene voet in het water beland. Zo zie je dat je steeds je kind in het oog moet houden. Onder tussen hebben achter een ijsje gegaan voor zoontje lief, zo vergeet hij dat zijn broek onderaan nat was. Een beetje verder stond de paashaas daar en zoontje lief wou der nog mee op de foto.

Dan zijn we terug naar huis gereden en heb ik me wat in de zetel geslecht en ben ik in slaap gevallen. Want ik was erg moe door dat uur verandering vandaag. Onder tussen had manlief al heerlijk gekookt met mijn verjaardag. En hebben we samen heerlijk gegeten.

Was heerlijke varkenshaasje met champignonsaus en patatjes met zo kaas echt heerlijk.

Der na heb ik nog een blog gepost wie mijn winactie voor mijn verjaardag had gewonnen. Zie hier.

En dan heb ik op Facebook al mijn vrienden en familie bedankt voor de geluk wensen. Ben wel erg teleur gesteld in mijn oudste broer. Hij wist dat ik gisteren jarig was en niks ven geluk wensen. En hij moet niet zeggen dat hij het niet wist, want zijn oudste dochter van 13 wist het wel. Hij weet dat ik op die dag echt die ene dag in het belangstelling wil staan. Tis maar ene dag van het jaar dat ik dat wil en dan niks.

Maar voor de rest vandaag heb ik me heel goed geamuseerd.

Outfit vandaag was:

Gisteren had ik van mijn man een dvd box van de The Vampire Diaries 6 gekregen. Was der echt blij mee.

Maandag

Vandaag eindelijk eens kunnen uitslapen. Het was al half 9 ik verschoot der echt van dat het al zo laat was.

Onder tussen heerlijk tas koffie gedronken en wat tv gezien met zoontjelief. Dan ben ik en manlief begonnen met het huisje te kuisen.

Onder tussen heb ik mij opgemaakt en heb ik mooie kleren aan gedaan. Want vandaag komen heel goeie vrienden van ons.

Onder tussen was het bezoek aan gekomen en ze hadden een mand vol paaseieren mee voor zoontje lief. Hij beschouw ons goeie vrienden als zijn oma en opa vis en zij vinden dat niet erg.

Echt super heerlijke paaseieren zitten der in, zoontjelief was in de wolken.

Ik vond vooral dat strikje van boven super mooi. Zeg nu zelf dat is toch mooi?

Ze hadden ook een super mooi geschenkje mee voor mijn verjaardag. Was helemaal in de wolken, ze zijn echt super bedankt.

Zat in zo een mooie zakje met daarop gelukkige verjaardag, zo leuk. En er zat een heerlijke parfum van Yves Rocher der in en een  mascara ook van Yves Rocher. Was echt in de wolken, heb hen dan ook der voor bedankt.

We hebben wat bij gepraat en hebben dan lekkere koffie gedronken en dan hebben we aan tafel heerlijke verjaardagstaart gegeten.

Ze zag der heerlijk uit, maar dat was ze ook.

Onder tussen hebben we nog wat gepraat tot dat het ongeveer 18uur was.

Mijn man heeft lekker  gemaakt, Jammer geen foto’s gemaakt vergeten.

Der na hebben ze nog met zoontje lief spelletjes gespeeld.

En dan zijn ons goeie vrienden naar huis gegaan. Zijn echt vrienden met een gouden hart, een hart op het juiste plaats vind ik.

We hebben dan wat tv gekeken en dan zijn we gaan slapen.

Outfit van vandaag was.

11 gedachtes over “Weekend dagboek #2

  1. Pingback: Fotografie |
  2. Wat is je zoontje ook verwend zeg :-). Ik zie in het mandje echt heerlijke chocolade :-). Gelukkig ben jij ook erg verwend, want dat hoor er natuurlijk bij als je jarig bent ;-). Leuke outfits ook!

    Liked by 1 persoon

    1. Nee we mochten daar niet wachten omdat ze aan het oefenen zijn voor het slot dans en anders is het geen verassing mee. Ja, erg goed verwend, donderdag krijg ik dan nog een dvd die ik altijd al wou hebben van manlief. Heerlijk toch.

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

