20160718091544

Ik zag deze Tag bij Marsha en vond hem heel erg leuk. Ik heb hem wel anders in gevuld. Hope vind je hem ook zo leuk.

Wat is je favoriete Disneyfilm?

Ik heb der eigenlijk 4 dat ik super mooi vind. Maar als ik echt moet kiezen dan word het wel De kleine Zeemeermin.

 

 Wat is de eerste Disneyfilm die je zag?

O, dat is voor mij echt wel lang geleden. Dan was dat nog video’s in plaats van Dvd’s. Maar ik denk dat het jungle book is.

Welke prins zou jou wel mogen redden?

O, zijn der zo veel. Maar als ik toch moet kiezen dan ga ik voor Kristoff uit Frozen. Hij is echt zo grappig en als der een vrouw in nood is, sta hij paraat.

Welke prinses spreekt jou het meeste aan?

Eigenlijk alles spreek me echt aan, maar als ik echt moet kiezen dan word het Belle. Ze ziet in iets dat monster  is toch iets prachtig. Dat maakt ook zo geweldig mooi aan haar.

Welke Disney liedje krijg jij niet uit je hoofd?

Dat is van Frozen, eenmaal ik dat liedje hoor krijg ik het echt niet meer uit mijn hoof.

 

Welke scene vond jij hartverscheurend in een Disneyfilm?

Deze vind ik nu eens moeilijk. Elke Disney film heeft dat vind ik, dus ik kan echt niet kiezen.

Wat je jouw favoriete quote van een Disneyfilm?

Ik heb eens gekeken en ik vind deze mooi.

 

Welke Disneyfilm zou jij echt gefilmd willen zien in 2017?

Moest ik kiezen dan zou ik zeggen de kleine zeemeermin. Maar dan denk ik ineen dat dit vrij moeilijk zou zijn omdat het steeds in water is en met een staart. Dan ga ik voor Frozen, vind ik als tekenfilm ook super mooi.

Zou je liever willen zwemmen met Ariel of vliegen onder de sterren met Peter Pan?

Dan zou ik zeggen met Ariel mee zwemmen.

Zou je liever twee gemene stiefzusjes willen hebben die je het leven zuur maken of een stiefmoeder die je liever dood dan levend ziet?

Liever twee gemene stiefzusjes.  Want ik vind altijd belangrijkste goeie vrienden die voor je der is. En die stiefzusjes stopen wel ooit op een dag.

 

Zou je liever wonen in een huis met zeven dwergen of een dag op Stitch passen?

Lijk me wel leuk om samen te wonen met de zeven dwergen. Ik zelf ben al gewoon om zo een drukt om mij te hebben.

Zou je liever de krachten van de kou hebben als Elsa of een bibliotheek zoals Belle? 

Een bibliotheek van Belle. Wouw al die boeken, zal wel jaren kunnen lezen, super gewoon.

Zou je liever willen leven met twee grote oren zoals Dombo of met een neus die langer wordt als je liegt?

Geeft me maar liever een lange neus. Ik denk dat lange oren me echt niet zou staan.

 

Zou je liever Ursula als je moeder hebben of Jafar als je vader?

Geen van beide. Maar als ik toch moet kiezen dan jafar.

Zou je liever opgesloten zitten in een toren en jaren wachten op je grote liefde of zonder stem leven om bij je grote liefde te zijn?

Geeft mij maar leven zonder stem. Lijk me beter dan zo gans u leven zo in een toren opgesloten te worden denk dat ik zot word.

 

Als je deze tag leuk vind, dan raad ik je aan om ook in te vullen.

10 gedachtes over “The Disney Tag

Geef een reactie

