De muziek uit The Vampire Diaries seizoen 1.

Zoals jullie weet ben ik helemaal gek van de The Vampire Diaries. Ik vind het steeds geweldig om naar te kijken. Vooral de muziek  vind ik erg mooi.

Vandaag laat ik mijn favoriete nummers zien van The Vampire Diaries seizoen 1. Hope heb je der veel plezier aan.

Mat Kearney – Here We Go

 Mat Kearney – Closer To Love

 Sara Bareilles – Gravity  

The Vampire Diaries – Temptation – Moby

 The Submarine  – Brightest Hour

Jason Walker – Down

Barcelona – Come Back When You Can

Plumb – Cut

Five For Fighting – Chances

Alex Band – “Only One

Parachute – The Mess I Made

All I Need – Within Temptation 

One thought on “De muziek uit The Vampire Diaries seizoen 1.

Geef een reactie

