De broer en zus.

20160718091544

Het is een tag die ik eerder nog niet ben tegengekomen maar wel onwijs leuk vind! Ik zag deze leuk tag bij twinkelbella. In deze tag vertel ik of ik broers en zussen heb, en hoe vaak we elkaar zien.

Hoe heten jouw broers en/of zussen? Hoeveel jaar schelen jullie?

Ik heb drie broers Peter 10j, Patrick 8j , Ronald 6j en dan heb ik nog drie zussen Cindy 4j, Brenda 1j en dan Saskia 2j. Je zou denken, wouw wat een hoop. Maar ik vind het steeds leuk om zo veel broers en zussen te hebben. Ze hebben alle 6 iets goed over hun en dat maakt hun ook zo spiciaal.

Hebben jullie speciale bijnamen voor elkaar?

Nee deze hebben we niet echt. Maar mijn kleine zusje zij altijd tegen mij geit om mij te plagen. Ik werd der steeds vervelend door. Mijn vriendin zij dat ooit eens als ze kei kwaad was op mij en sinds dien zij ze dat ook steeds . Gelukkig doen ze dat niet meer.

Wat is je leukste herinnering met elkaar?

De leukste herinnering is als we klein waren en altijd samen aan de tafel zaten. En de momenten dat we samen op kamp gingen. De momenten dat we samen lachte en gek deden. Soms waren der ook steeds momenten dat mijn oudste broer voor me op kwam. Deze herinneringen  vergeet je niet rap.

Wanneer hebben jullie elkaar voor het laatst gesproken?

Ik moet eerlijk bekennen dat iedereen wel ver van elkaar wonen. Dat ik aan de ene kant wel jammer vind. Ik heb zaterdag mijn zus Brenda nog gesproken omdat ze dan bij mijn mama zit die ik wekelijks  zie.

Hebben mensen wel eens gedacht dat je een tweeling vormde met je broer of zus?

Gelukkig niet. Mijn drie zussen lijken wel erg op elkaar, maar ik op hun niet echt. Iedereen is op zich speciaal en hebben allemaal wel een unieke talent.

Hoe vaak zien jullie elkaar?

Meestal zie ik iedereen bij feestjes. En af en toe wel Saskia en Ronald omdat ze de meter en peter zijn van mijn zoontje maar dat is niet zo veel dat ik hun zie.

Noem een talent van je broer of zus.

O, dat is erg moeilijk. Ik denk dat iedereen wel een talent hebben. Zoals ik zij heeft iedereen wel een unieke talent op zich.

Wat zou je ooit graag doen met je broer of zus?

Nog eens samen iets doen, echt weer de oude tijd naar boven brengen. Een heerlijk feest met onze kinderen en ons geliefde. En dat der weer een echt broer en zussen band komt. Want momenteel is dat een beetje stuk. Dat ik zelf heel erg jammer vind. Voor mij zijn ze alle 6 speciaal . Ik draag ze alle 6 in mijn hart, soms vergeten zij dat wel eens. Dat wil ik wel eens, echt een droom.

Heb jij broers en/of zussen? Hoe vaak zien jullie elkaar?

9 thoughts on “De broer en zus.

Geef een reactie

