Vandaag ga ik over mijn oud bed en nieuwe bed verdelen.  Ben je benieuwd, lees dan zeker verder….!!

15 jaar geleden heb ik met mijn vakantie job geld een twee persoon bed gekocht. Ik zag deze staan in zo een koopboekje dat echt niet veel geld was en alles zat der bij. Een matras, ladenbodem, donsdeken en kussen en overtrek voor het bed. Ik heb deze direct gekocht. Eenmaal hij geleverd werd, heeft mijn papa en ik hem in elkaar gestoken. Wat was ik trots dat ik eindelijk een twee persoon bed had, ook al had ik dan nog geen liefje.

Eindelijk had ik meer plaats in mijn bed en af en toe kwamen mijn twee jongste zussen in mijn bed liggen om tv te kijken. Waar is dienen heerlijke tijd toch….!!  Onder tussen na paar jaar had ik mijn man leren kennen en na 5 maand bleef die elke weekend bij me slapen. Zo ziet je dat het goed van pas kwam.

Toen  ik en mijn man samen gingen gaan wonen hadden we besloten dat we mijn bed gingen mee nemen en dat we daar in gingen slapen. Dan was toch een kast minder bespaard. Onder tussen heb ik ook negen maand zwanger in gelegen, zelf met pijnlijke kuiten van de zwangerschap. En momenten dat dat zoontjelief bij ons kwam liggen.

Onder tussen was het echt dringen nodig dat we eens een andere bed gingen aankopen omdat ik al in een put lag. En elke dag was ik gewoon niet uit geslapen.

Dus we hebben dan na 15 jaar afscheid moeten nemen van mijn bed.  En we verwelkomen een nieuwe bed nu….!!

Hier is dan mijn nieuwe bed, het is een boxspring en je kan elektrisch naar boven doen en naar beneden doen. Ik ben gewoon verliefd op die bed, zeker om tv te kijken en te lezen is het echt ideaal. Ook is hij veel groter en meer ruimte in mijn bed. We hebben dan ook nieuwe hoofdkussens gekocht en hoeslakens en lakens en kussenovertrekken. Dat alles een beetje nieuw is. Alleen moeten we nog eens een grote donsdeken koppen. Maar dat komt nog wel. We hebben heel goed geslapen de eerste nacht.

 

 

12 gedachtes over “Vaarwel oud bed…… Welkom nieuw bed.

Geef een reactie

