De tag My blogging Story tag.

20160718091544

Wauw ik ben gewoon Genomineerd door Joor  super bedankt door voor. Ik ga hem  met veel plezier invullen.  Veel lees plezier….!!

De Regels:

    1. Bedank degene die je hebt genomineerd.
    2. Noem de eigenaars van deze tag: Sharon & Demi
    3. Beantwoord de vragen.
    4. Tag 5 andere bloggers en laat ze weten dat ze genomineerd zijn.

 

1.Waarom wilde je een blog beginnen?

Ik was al een tijdje bloggers aan het volgen. En ik zat met veel vrije tijd dat ik eigenlijk ook een blogger ben gestart omdat ik wel veel ideeën had. En ook omdat ik mijn ideeën  en verhalen aan de bloggers wereld wou delen.

2 Als je nu terug denkt aan die eerste dag wat denk je ?

Jeetje deze is moeilijk. Ik dacht bij me zelf, zou ik dat wel goed doen. Zou ik wel volgers hebben die mijn blog wel interessant zou vinden. En op de dag van vandaag vraag ik me dat steeds af. Maar al hoewel heb ik toch al 64 volgers, waar ik trots op ben.

3 Heeft het je leven veranderd ? Zo ja in welk op zicht ?

Mijn leven heeft het wel een klein beetje verandert. Maar al bij al heb ik nog super veel vrije tijd voor mijn gezinnetje.

4 Is bloggen een deel van je leven geworden of is het alleen een hobby?

Bloggen is echt wel een deel van mijn leven geworden, en ik vind het gewoon weg geweldig. Mijn man die sta gewoon achter mij en help me steeds voor foto’s te maken van mijn outfits. Zelf mijn kleine man die breng me soms op leuke  ideeën die je maar kan verzinnen lijk dat lieveheersbeestje echt geweldig.

5 Wat is het leukste wat je tot nu toe hebt meegemaakt met bloggen ?

O, de leuke volgers  steeds leuke reacties achter laat.

6 Is er iets dat je met je blog zou willen bereiken ? Zo ja wat dan ?

Ik zou gewoon graag meer volgers willen. Die echt wel mijn blog leuk vinden.

7 Waar denk je dat je blog over 4 jaar gaat staan ?

Moest ik dat eens weten. Ik hoop dat der dan meer artikels der op komen en dat der nog volgers zijn die mijn blog volgen. Maar ik doe het vooral voor het plezier dat ik der aan heb.

8 Welke reactie is je het meest bijgebleven ?

Ik vind vooral alle reacties leuk en zeker bij gebleven.

9 Wat is het volgens jou het leukste aan bloggen ?

Gewoon het plezier aan hebben om het te schrijven. En dat ik de mensen der mee kan bereiken.

10 Wat is jou gouden tip voor beginnende bloggers ?

Ik zou zeggen gewoon je ding doen, waar jij van hou en je goed bij voelt. Dat is meestal het juiste dat je kan doen.

 De volgende mensen wil ik graag nomineren voor deze tag :

1 ) Kirsty
2 ) Denise
3 )  Marushi
4 ) Babs
5 ) Carolien

De vragen heb voor jullie hieronder neergezet :

1 ) Waarom wilde je een blog beginnen?
2 ) Als je nu terug denkt aan die eerste dag wat denk je ?
3 ) Heeft het je leven veranderd ? Zo ja in welk op zicht ?
4 ) Is bloggen een deel van je leven geworden of is het alleen een hobby?
5 ) Wat is het leukste wat je tot nu toe hebt meegemaakt met bloggen ?
6 ) Is er iets dat je met je blog zou willen bereiken ? Zo ja wat dan ?
7 ) Waar denk je dat je blog over 4 jaar gaat staan ?
8 ) Welke reactie is je het meest bijgebleven ?
9 ) Wat is het volgens jou het leukste aan bloggen ?
10 ) Wat is jou gouden tip voor beginnende bloggers ?

5 thoughts on “De tag My blogging Story tag.

  1. Bedankt voor het taggen! Het is een hele leuke tag. Ik vind het altijd leuk om te lezen hoe andere bloggers zijn begonnen. Ik ben het wel met je eens dat bloggen een deel van je leven wordt als je er eenmaal mee bezig bent.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

