15 Dingen Die Niemand Vraagt Tag

20160718091544

Vandaag zag ik deze tag bij Kirsty  en ik vond deze zo super leuk. Dat ik hem zelf wou in vullen.

1: Slaap je met de deuren van je kledingkast open of dicht?

Ik slaap met de deuren van mijn kledingkast dicht. Ik denk dat iedereen dat wel doet.

2: Neem je mini-flesjes shampoo en zo mee uit hotels?

Nee nog nooit gedaan.

3: Heb je ooit een straatnaam bord gepikt?

O, nee nooit. Zou niet weten waarom ik dat zou doen.

4: Gebruik je to-do lijstjes?

Nee ik gebruik dat niet.

5: Heb je sproeten?

In de winter heb ik dat niet. In de zomer heb ik dat het meest van al.

6: Heb je ooit in de bosjes geplast?

Ja, al ik heel klein was. Ik denk dat iedereen dat doet.

7: Hoe groot is je/jullie bed?

2m op2m echt wel een grote bed (zie bed )

8: Ben je lui?

Soms ben ik wel eens lui.

9: Is er iets waar je je nu aan irriteert?

ik zou niet weten wat op dezemoment 🙂

10: Kauw je op pennen en potloden?

o, nee vind dat maar vies.

11: Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was?

Nee maar wel bij de chiro

12: Kijk je nog wel eens naar tekenfilms?

Ja ik ben der aan verslaaft zeker aan die van Disney.

13: Tel je de treden als je de trap op loopt?

Nee dat doe ik niet.

14: Dans je wel eens als er geen muziek te horen is?

Hahah ja echt wel regelmatig. Maar gelukkig doe ik dat steeds dat niemand zie want het is echt niet om aan te zien.

15: Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet checken?

Nee dat weet ik niet wat ik rij niet met de auto.

9 thoughts on “15 Dingen Die Niemand Vraagt Tag

  1. haha, inderdaad wel vragen die niet meteen iedereen stelt… 🙂

    (off topic: heb je mijn uitdaging gelezen in één van de reacties? Kijk anders eens in je spam, want de kans bestaat dat die reactie daar is beland)

    Liked by 1 persoon

  2. Leuk dat je deze tag ook hebt gedaan! Ik kan hem mij ook nog wel herinneren. Sommige vragen vind ik wel echt apart, want ik kan mij niet voorstellen dat iemand een straatnaambord steelt.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

