20170210091129Ik  had het eventjes aan de drukke kant van de week. Sorry dat ik niet op jullie geweldige blog’s kon antwoorden en zelf geen kon schrijven. Maar hier ben ik dan weer, hoe komt het dat het een beetje te druk was….. Lees dan gerust verder 🙂

Donderdag

Op deze dag konden we genieten van een dagje vrij, is altijd eens zo leuk zo een feestdag. We hebben deze dag wel drie tuincentrums bezocht.  Foto’s komen nog in andere blogbericht. Ik was op zoek naar een tuinmeubels. Onder tussen hebben we ook wat bloemen gekocht voor in de tuin en aardbeiplantjes en dan nog een insektehotel. En zoontjelief zag dan nog zo een vlindertje op een stokje voor in een bloempot te zetten. Die mocht hij dan hebben van me. We hadden buiten nog zo een mooi tuinmeubels gezien en was dan nog in promotie. Maar we hebben besloten dat we een beetje verder gaan kijken als we iets anders vinden, die ons ook aansta.

Vrijdag

Ik ben deze dag nog 4uurtjes gaan werken. Na mijn werk heb ik nog zitten kuisen en heb ik gans mijn frigo uit gekuist en mijn huisje ook staan kuisen dat het proper lig. Mijn man is dan nog vroeger thuis gekomen. En konden we nog naar mijn moeder rijden. Mijn zoontje blijf dan daar en ik en mijn man,  doen dan boodschappen voor gans de week. Daarna zijn we nog gaan eten.

Zaterdag

Deze dag zijn we heel vroeg op gestaan. We gingen vandaag naar de tuincentrum gaan waar we dat tuinmeubels hebben gezien. We zijn dan tot daar gereden en hebben nog wat tuinlampjes gekocht en kaashouders voor op het terras. We hebben dan ook nog dat tuinmeubel gekocht. Maar nadeel was dat ze het niet meer binnen hadden en dat we naar maldegem moet rijden om achter te rijden. Foto tuin af is 🙂

Rond half vier zijn vrienden van ons af gekomen want ze gingen mee met ons naar een live show te gaan kijken van zoontjelief zijn dansschool. We zijn dan vroeger vertrokken want in Gent is het altijd een probleem op te parkeren. Maar gelukkig hadden we nog eentje gevonden en hebben we maar met ene auto gereden. Zoontjelief moest der al om half 5 zijn voor repetitie.

We mochten eindelijk binnen, en zaten gelukkig op de tweede rij dat we echt goed zagen. Het was echt een ongelofelijke mooie live show. Mijn zoontje heeft echt mijn hart doen smeten met zijn dansjes die hij gedaan heeft. Hij zit als ene jonge in de groep. Hij was dan ook de ster, eerst was hij een  Pinguïns echt zo schattig. En dan was hij ook nog eens een visje van de kleine zeemeermin. O, wat was ik super fier op mijn kleine ventje, hij heeft dat zo goed gedaan. Jammer genoeg mochten we geen foto’s nemen. Ik heb wel de dvd gekocht.

Als hij naar ons toe kwam zij hij tegen mij dat hij volgende jaar zeker weer wou dansen. Hij was eerst aan het twijfelen om mee te stoppen. Maar kijk eens aan hij ga toch nog verder dansen super fier.

Ons vrienden hebben ons thuis af gezet en dan zijn we in onze auto gestapt en zijn we naar de McDonalds gereden want we hadden nog nikske gegeten.

Zondag

Vandaag was zoontjelief super vrolijk  en zat al op bed te springen om zijn super mooi geschenkje te laten zien aan me. En inderdaad het was echt een super mooi geschenkje.

138

Dan hebben we naar Masgem gereden achter de meubel. En nadien zijn we nog achter een cadeau gereden voor mijn moeder haar moederkesdag. Dan zijn we tot daar gereden en mijn ene broer met zijn gezin was daar en een zus van me. We hebben daar een beetje gezeten en dan zijn we door gereden. We zijn dan nog gezellig naar Aalst park gereden en gezellig gewandeld nu het zo mooi weertje was.

Dinsdag.

Ben een ganse dag gaan werken en in de avond moeste we naar mijn zoontje zijn school gaan omdat der een info avond was. Omdat hij volgende jaar naar het eerste studie jaar ga. Het was super leuk om te weten wat ze allemaal gaan doen volgende jaar.

Zo dat was het zoals, daardoor had ik te namelijk een beetje te druk met alles. Maar van af vandaag ga ik zeker proberen jullie weer te volgen en te antwoorden.

8 gedachtes over “Lang weekend dagboek #3

  1. Wat heb je veel gedaan! En leuke dingen! Ik begrijp dat je fier (heerlijk woord!) bent op je zoontje, goed gedaan hoor. Best spannend allemaal voor hem. Ik ben best benieuwd hoe mooi je tuin er nu uit ziet. Super leuk om te lezen allemaal!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

