Weekendtrip.

image2

Ik had voor mijn man een Bongo waardebon gekocht voor zijn kerstmis 2015. Hij moest hem nog steeds gebruiken, dus hebben we een fijne hotel der uit gezocht. Het was zo 2 dagen met diner. Hier kan je mijn beoordeling lees wat ik der van vind……!

Eerst moest je in dat boekje kiezen welk hotel je graag wou hebben. Wij hebben vooral naar de locatie gekeken en wat der in de buurt te bezichtigen is. We hebben vooral voor deze punten gekozen.

  • Pure gastvrijheid
  • Natuur
  • Cultuur
  • Gratis parkeren
  • Gratis wifi
  • Ontbijt
  • Hoofdgerecht

Bij sommige hotels had je deze dingen niet.

Wij hebben ben gekozen voor een 4 sterren hotel Landgoed oldruitenborgh – Hampshire Classic ***

We zijn zaterdag  21 mei om een uur of 10 vertrokken richting Nederland. Gelukkig was der niet echt veel verkeer op de wegen. Om 13uur kwamen we daar aan, we hebben ons eerst naar de balie gegaan, maar we moeste nog een half uurtje gaan wandelen omdat de kamer nog niet in orde was.

Onder tussen hebben we zitten zoeken om iets te drinken op een terras. En hebben we nog een souvenirtje gekocht voor de mensen waar mijn zoontje mocht lozere. Na een half uurtje zijn we terug naar het hotel gegaan. En hebben we terug naar de balie ons aangemeld.  We werden vriendelijk ontvangen en heeft ze ons de kamer getoond. Super mooie kamer. We kregen ook uitleg van om hoe laat we naar de ontbijt bar konden komen de volgende dag.

Ik zelf heb me eerst gedoucht want na zo een lange auto trip voel ik me toch steeds vies 🙂 en dan mooie kleren aan en wat make-up. We zijn dan eerst nog naar het dorpshaven gegaan en hebben we zalig zitten genieten van de boten die der lagen en hebben we heerlijke foto’s gemaakt. We hebben dan ook nog iets gaan drinken op een terras en een bakje frietjes gegeten want we hadden vreselijke honger. Dan zijn we naar het hotel terug gegaan. Om half zeven hebben we lekker gegeten, de bediening was super goed. We hebben dan der na nog een heerlijke wandeling gemaakt in het domein. Der na hebben we in onze kamer gedoucht en onze pyjama aan gedaan. En hebben we nog tv gekeken. Daarna zijn we gaan slapen.

Mee een uur af half 1 was er super veel kabaal naast de kamer van ons. Ik in mijne pyjama (stelt je voor) ben gegaan en vroeg of de tv niet stil kon. Jeetje dan verstond hij me niet, ik met gebaren taal uit leggen, echt zien waard. Maar alle hij verstond het toch, ok de tv was stil maar dan bedongen ze kei hart te praten. Pfff eindelijk na een tijdje werd het stil.

Om een uur of 6waaren ze weer zo kei luid aan het praten, ik heb toch nog tot 07.15 geslapen dan ging de weker af. We hebben dan ons nog heerlijke gedoucht en dan zijn we heerlijk ontbijt gaan eten. Der na hebben we onze koffer terug in gepakt en de sleutel aan de balie gegeven, en een beetje betaald dat we daar gedronken hadden.

We zijn dan door gereden naar de orchideeën hoeven, was maar zo een kwartiertje vandaan. We hebben daar super mooie orchideeën gezien en nog andere mooie bloemen. zelf lotusvogels. Met deze vogels heb ik echt moeten lachen omdat ze op het hooft van mijn man gingen zitten echt lach wekend. We hebben ook tallozen vissen gezien en ook schildpadden super mooi. En natuurlijk super mooie vlinders echt wel een ding dat echt mijn favoriete  dier is. In de survernieurs winkel heb ik nog een knuffel hond gekocht voor mijn zoontje en nog twee vleesetende planten en natuurlijk een mooie orchidee Daarna hebben we nog heerlijke appeltaartje gegeten met een warme chocomelk mmm kan echt wel eens smaken. En dan zijn we vertrokken richting België weer. Was echt een geslaagde weekendje.

 

De plus punten:

  •  Super gastvrijheid
  • De bediening was in orde.
  • Kamer super netjes
  • Echt mooie natuur
  • En vooral lekker eten

Na punten:

  •  Lawaai ( Maar dat kan het hotel niet aan doen is de gasten die der wel iets aan kan doen)
7 thoughts on “Weekendtrip.

Geef een reactie

