Vaderdag…

image8 Vandaag was het Vaderdag, ik vind deze dag altijd heel super dat je zo een dagje je vader kan verwennen met van alles om hem blij te maken.

Maar vandaag is dat jammer niet zo, van de jaar kan ik niet naar mijn ouderlijke huis gaan want je stoel staat daar gewoon lijk deze 8 maand al leeg. De leegt is der nu wel echt, niet meer die lieve lach op je gezicht die me steeds vrolijk maakt. Gewoon de stilt is daar nu die me steeds bang maakt. Gewoon bang omdat ik weet dat het verdriet dat diep in mijn hart zit eens zal uit barsten.

Ik heb speciaal voor u een mooie klim roos gekocht om iets dat jij mooi vond te hebben. Het is echt zo een roos voor u te herdenken aan die leuke momenten die we soms beleefde. Vooral die leuke dansen die je me geleerd heb. En papa ik ben nog altijd de zelfde persoon die je kende als je der nog was. Ik ben gewoon mij zelf, en daar door heb ik nu 4 lieve vrienden leren kennen. Dat maakt dan nog een klein beetje geluk in mijn leven.

Vandaag denk heel erg veel aan je papa, het ga je daar boven heel goed met je ouders die der ook zijn…!! Ik mis je papa.

4 thoughts on “Vaderdag…

Geef een reactie

