20170219063130Deze heb ik recht uit mijn hart geschreven voor mijn man die ook als mijn beste vriend voor me is…!!

Soms zeg ik veel te weinig hoeveel je voor mij betekend. Je betekend super veel voor me. Je ben voor mij mijn beste vriend waar ik alles kwijt aan kan. Ik kan steeds bij je terecht eigenlijk voor alles. En weetje dat vind ik zo fijn aan je…!!

Ik zou geen andere man gewild hebben, want jij…!! Ben gewoon de prefecte man voor mij. En daar hou ik wel van, van de persoon die me eigenlijk ook op mijn plaats kan zeten als ik het fout doe. En soms is dat wel eens nodig.

Soms zitten we ook eens in moeilijke momenten, maar jij geeft nooit op. Jij vecht voor ons relatie voor ons.  Dat ik soms wel eens op geeft, maar jij sleur mee der steeds door heen. Jij gelooft echt in ons en in ons toekomst en dat vind ik zo geweldig aan jouw.

Jij kan me steeds aan het lachen brengen als ik in een dipje zit. Dat iemand anders wel nooit lukt. Jij bent gewoon mijn indaal man die ik echt nooit kwijt wil want jij…!! Bent echt wel de man op het witte paard uit mijn dromen. Jij bent echt de prefechte man die iedere vrouw zou willen en ik heb het geluk dat jij….!! Mijn man bent.

DUS SCHAT BEDANKT VOOR JOUW LIEFDE…..!!

Deze nummer is voor jouw… Het is eigenlijk ook wat ik je wou zeggen…

 

8 gedachtes over “Om dat ik zo veel van je hou…!!

Geef een reactie

