The Happiness Tag.

 

20160718091544

Ik zag deze The Happiness Tag, Bij een blogger Rowan  .Toen ik deze vond ik het zo  leuk om hem in te vullen. Laten we beginnen! Je mag hem best ook overnemen als je hem graag wil in vullen.

Van welk eten word je blij?

Ik word blij waar alles pasta in zit. Of die heerlijke mozzarella vind ik zo heerlijk. Maar ik word enorm blij van, van heerlijke eten dat super heerlijk is klaar gemaakt.

Welke film maakt je vrolijk?

Ik word echt blij als ik de film van Beautiful Creatijres zie en alles van Twilight vind ik zo leuk aan de films omdat ze ook nog eens verfilmt zijn en steeds in een wereld is dat in werkelijkheid gewoon niet bestaat. Vind ik zo geweldig en maakt me ook super vrolijk aan die films.

Van welk kledingstuk word je blij?

Ik word erg blij van kleedjes en rokjes zeker waar der kant aan is. Ik ben steeds blij als ik ze kan dragen en dan maakt mijne dag dan super vrolijk

Van welke beautyproducten word je blij?

Ik vind alles van Yves Rocher super en steeds maakt het me vrolijk als ik het gebruikt. Die geuren zijn gewoon weg super dat je der vrolijk van word.

Wat is je gelukkigste herinnering?

O, deze is wel erg moeilijk omdat ik der een paar heb. Maar als ik toch moet kiezen dan is het wel de geboorte van mijn zoontje. Als je de eerste keer je kindje zie dat maakt je gewoon vrolijk en gelukkig. Ook de moment als mijn man kwam aanbellen om me te komen hallen om te gaan trouwen was ook zo een moment dat je geliefde voor de eerste keer zie in je bruidsjurk is ook zo fantastisch. En deze herinnering blijft steeds zo leuk en blijft steeds in mijn geheugen. De eerste keer dat me vader mij leerde dansen was gewoon geweldig.

Van welke muziek word je blij?

Dat is namelijk deze nummer van Eros Ramazzotti & Anastacia; I Belong To You. Vind ik zo een geweldige nummer. Deze hebben we dan ook genomen als mijn openningsdans op mijn Huwelijk was gewoon prachtig.

Wat doe je op een dag dat je je down voelt en je weer happy wilt worden?

Meestal kan je me Happy maken door gewoon naar de zee te rijden. Daar word ik nu echt eens vrolijk van. Maar ook door gewoon met rust te laten dan heb ik soms wel eens nooit aan.

5 thoughts on “The Happiness Tag.

Geef een reactie

