20160622082527

Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg. Vandaag laat ik jullie kennis maken met haar door paar vragen die zij graag wou beantwoorden.

1.Stel je zelf eens voor?

Ik ben Joor en ik ben 27 jaar oud en woon sinds November samen met mijn vriend in Den Hoorn (Zuid Holland). Daarvoor woonde ik in Utrecht. Ik ben een meid die veel heeft meegemaakt in het leven en door middel van het bloggen/ schrijven kan ik aardig mijn ei kwijt. Ik hou van gezelligheid en leuke dingen ondernemen.

2.Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik werk voor een aantal uurtjes in de thuiszorg bij ouderen mensen. Ik help de oudere mensen met wassen, aankleden, eten geven etc. Daarnaast heb ik genoeg vrije tijd over om te bloggen, te schrijven en andere leuke dingen te doen.

3.Wat is je blogadres? Waar blog je over?

Mijn adres is : https://joorloveswriting.wordpress.com/  Ik blog graag over Fashion, Lifestyle, Muziek, Sporten en Persoonlijke dingen. Voorheen schreef ik nog wel eens producten over make-up maar ik ben daarmee gestopt. Ik ben niet echt een make-up poppetje.

4.En welk publiek wil je er mee bereiken?

Eigenlijk heb ik daar niet zo over nagedacht. Ik blog vooral voor de mensen rondom de 20. Dat is eigenlijk wel mijn doel voor het schrijven van mijn artikelen.

5.Hoelang ben je al een blogger?

Ik ben 5 jaar geleden begonnen met bloggen. Maar in de eerste 2 jaar nog niet zo actief als wat ik nu doe.

6.Hoe ben je terecht gekomen in het blogger wereld?

Nou eigenlijk volgde ik 5 jaar geleden al een blogger via deze blogger ben ik in de wereld gekomen. Ik rolde er zeg maar gewoon in.

7.Waar haal jij inspiratie uit voor je artikelen?

Mijn inspiratie haal ik vooral uit door naar buiten te gaan en lekker te gaan wandelen of als ik lekker muziek zit te luisteren. Ik kan eigenlijk overal wel inspiratie van krijgen. Soms ook als ik vakantie heb.

8.Hoeveel tijd besteed je aan het blogger?

Eigenlijk best veel. Grotendeels van de dag besteed ik aan bloggen en aan lezen en schrijven van blogs.

9.Op welke dagen plaats je?

Op Maandag plaats ik altijd  mijn ootd , op Woensdag en Vrijdag een artikel over een bepaalde onderwerp en op Zaterdag plaats ik altijd mijn persoonlijke weekoverzicht.

10.Volg je zelf bloggers of helemaal niet en waarom?

Ik volg uiteraard andere bloggers en dat vind ik super leuk! Door hen leer ik ook weer andere dingen/ producten etc kennen. Ik vind dat een van de leukste dingen van bloggen namelijk het volgen van andere geweldige bloggers.

11.Wie is jouw favoriete blogger? Als je die hebt natuurlijk.

Nou eigenlijk vind ik iedereen onwijs tof en leuk!  Iedere bloggers is weer anders en dat vind ik wel erg leuk!

12.Zou je je blog nog veranderen of vind je hem perfect zoals hij is?

Nou op dit moment ben ik aan het brainstormen om mijn blog te veranderen. Dus ik ben nog niet helemaal tevreden met de layout en de inhoud.

13.Op welke artikel ben je het meeste trots?

Lastige vraag maar ik ben het meeste trots op dit artikel wat ik schreef over echte vriendschap.  Echte vriendschap is goud waard.

14.Hoeveel thema’s heeft je blog ongeveer gehad?

Oh nou dat weet ik niet precies maar ik denk wel een stuk of 3.

15.Waarom heb je uiteindelijk deze gekozen?

Nou op dit moment ben ik deze lay-out zat en ben aan het bedenken voor een nieuwe en mooiere strakkere lay-out.

16.Wat vind je het leukst aan bloggen?

Het schrijven van artikelen, lezen van andere blogs, reacties die ik krijg en vooral ook weer nieuwe bloggers leren kennen.

17.Wat vind je belangrijke eigenschappen die een blogger zou moeten hebben?

Geduld…! En doorzettingsvermogen want bij mij duurde het ook even voordat ik zeg maar het bloggen onder de knie had.

18.Wat vind je het aller leukste om te doen?

Schrijven van blogs, lezen van blogs, nieuwe mensen leren kennen, Sporten, muziek luisteren, hartlopen, concerten, shoppen etc.

19.Heb je ooit iets stoms meegemaakt door bloggen?

Het enige wat ik kan bedenken is een bepaalde samenwerking wat niet echt lekker ging en het bedrijf vond ik zelf ook niet echt vriendelijk en leuk. En negatieve reacties op mijn blog maar die verwijder ik ook meteen.

20.Wat zijn je plannen nog voor de toekomst met je blo

Ik wil nog beter en nog leuker mijn blog maken en betere artikelen schrijven. En een andere lay-out natuurlijk. Verder blijf ik gewoon bloggen wat ik nu ook doe.

21.Wat vind je partner der van dat je blog?

Die vind het super leuk dat ik dit doe en steunt me ook enorm met het bloggen.

22.Studeer of werk je? Zo ja, hoe combineer je dit met je eigen site?

Ik werk in een thuiszorg een paar uurtjes en ik kan het perfect combineren met het bloggen want ik werk alleen in de ochtend en in de middag ben ik vaak vrij.

23.Op welke social media kanaal ben je te vinden?

Ik ben te vinden op : Facebook ( Joorloveswriting )

Twitter: https://twitter.com/Joorloveswrit

Instagram ( Joorloveswriting )

pinterest: https://nl.pinterest.com/joorloves/

24.Welke tips heb je voor andere bloggers?

Lekker blijven  bloggen en geduldige blijven als je net bent begonnen met bloggen. Het komt allemaal niet vanzelf. Je moet zelf alles voor elkaar krijgen. Lees ook vooral ook andere blogs.

25.Hoeveel bezoekers wil je over een jaar?

Nou eigenlijk weet ik dat niet. Ik wil gewoon bloggen zoals ik nu doe en ik vind het al super tof dat mensen op mijn blog kijken.

26.Hoeveel volgers denk je dat je precies over één jaar hebt?

Ik hoop eigenlijk misschien wel 300? Maar weet je ik ben zo blij dat ik al ruim 200 en ik blog niet om de aantal volgers maar omdat ik het bloggen zo leuk vind.

27.Wat ga je nog doen in je verder leven?

Ik wil heel graag reizen, een puppy nemen, genieten van het leven en heerlijk verder bloggen. En misschien ook nog eens trouwen.

Ik Wens je van alles wat je maar wensen wil  meid . Dat je puppy hebt en dat je een geweldige huwelijk hebt die zo in je gedachten voorstelde. Maar vooral een super gelukkige leven met mindere zorgen aan je hooft. En natuurlijk zo lang mogelijk bloggen dat je der plezier aan kan beleven meid. Maar super bedankt voor de samenwerking aan deze  ben der echt blij mee.

IMG_20160622_223157

3 gedachtes over “Ik stelt je voor aan Joor van Joorloveswriting

Geef een reactie

