image8

vandaag kom je nog eens te weten hoe het mee me gaat…. Ben je nieuwsgierig klik dan om verder te kijken….!!

Op deze moment van de dag ga het nog redelijk, ik heb van de maand en velde maand andere dagen gehad. Bijna elke dag wel een dipje, waar ik soms wel uit raak en soms dan weer niet. Tja, er zijn zo nu eenmaal momenten in mijn leven dat ik deze wel heb nu. Sinds mijn papa der niet meer is heb ik dat wel regelmatig. En vooral omdat je weet dat er nooit een moment ga zijn dat je hem terug ga zien en dat je niet meer kan praten met hem of je hart kan luchten dat ik nu op deze moment wel erg nodig heb.

Door dat ik een zoontje heb waar ik veel aandacht moet aan geven lukt dat nog vrij goed. Ook al weet hij dat ik opa (papa)  heel erg mis, en hij zelf mis hem ook erg. Maar dan breng de vreugde als je te horen krijg dat hij volgde schooljaar naar het eerste leerjaar mag gaan. Dat maakt nu een mama dol gelukkig. En dat je steeds van ouder en juf te horen krijg dat hij echt een schatje is en dat hij een zeer lieve jonge is. Is voor een moeder leuk om te horen, dat je dit wel toch goed hebt gedaan…!!

Maar deze week is hij bij zijn oma (mijn mama) en daar is hij wel heel graag. Tis echt wel zoeken naar opvang voor hem deze vakantie. Gelukkig vang mijn moeder hem op, maar dan zie ik hem een weekje niet. Gelukkig is hij volgende week dan weer een weekje bij ons. Aan mijn man zijn ouders hebben we helemaal niks, ze staan nooit voor ons klaar. Zelf mijn zoontje ga der niet graag naar toe. Als hij der niet heen wil moet hij niet van me, want ik verplicht hem der niet om  der geen der gaan. Hij zelf voelt dat ook aan dat ze nooit komen en zo.

Maar ja, nu hij der niet is zit ik weer gans de week in een dipje.. En vooral heel erg moe dat ik vroeg in bed ga en soms wel niet op de laptop ben. Gelukkig blog ik soms wel voor, want met een kindje in huis moet je deze wel doen. Maar deze blog heb ik vandaag geschreven:-) …!!

Het maakt me wel soms boos dat ik een nieuwe klant krijg van familie-zorg die kanker heeft. Ze weten dat deze erg gevoelig lig bij me, sinds dat mijn papa in oktober overleden is aan kanker. Ik kan der alleen maar om huilen als ik dat woord hoort.  En dan is het een wonder dat ik een dipje heb. Maar ik heb vooral ook een dipje door dat slecht weer die der steeds maar is. En bijna geen zon is.

Weet je waar ik het nu ergs naar verlang…!!! Is naar mijn verlof, samen leuke dingen doen met manlief en zoontje lief en vooral weg gaan met mijn boezem vrienden en beste vriendin die ik jammer genoeg een beetje heb verwaarloos. Maar gelukkig begrijpen ze me we en steunen ze me door dik en dun.

Hope zaag ik niet te veel nu in deze artikel….!!

3 gedachtes over “Persoonlijke blogje….!!

  1. nee,, je zaagt niet Heidi!
    Die kutziekte zal ons morgen op de begrafenis van onze vriendin ook bezig houden.
    Gelukkig dat die mama’s er nog zijn hé, én dat ze naar je zoontje kan kijken.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

