TextPicture20170717_0806Ik zag deze blog bij Kimberley staan dat ik hem ook super graag wilde in vullen. Ben je reuze benieuwd wat mijn antwoorden zijn, klik dan zeker door….!!


1. Waar woon je en ben je hier geboren en getogen?

Ik woon in Wetteren is een deelgemeente van Oost-Vlaanderen. Mijn ouderlijke huis is dan wel in Oostakker tegen Gent. Ik ben dan wel in het hartje van Gent geboren.

2. Voel jij je hier thuis? En waarom woon je hier (niet) graag?

Dat val te zien, ik woon in een rijwoning en naast mij is er altijd lawaai overlast. Meestal is het gewoon niet te doen dan we de politie der bij moeten hallen en dan is het voor paar weekjes stil. Maar als we dat niet gehad hebben wonnen we hier wel super graag. Alles gewoon bij de deur wat je moet hebben en vooral een rustige straat. Ik hou er van.. Maar toch zijn we een andere huis aan het zoeken dat alleen of half open is.

3. Wil je hier blijven wonen?

Nee we willen hier echt niet meer blijven wonen. Ons huis is eigenlijk veel te klein naar mijn zin en het is een rijwoning en steeds lawaai overlast. We willen eigenlijk een huis dat alleen of half open sta echt rustig gelegen en nog haalbaar voor naar de klanten te rijden. We hadden ons droomhuis gezien maar jammer genoeg was de eerste kijkers der mee weg. Maar ooit zullen wij wel ons droomhuis ook wel vinden.

 4. In wat voor een soort huis woon je?

Ik woon in een rijwoning. Ik heb hier maar 2 slaapkamers, badkamer, keuken, living en een klein tuintje dat we super mooi hebben in gericht naar ons smaak.

 5. Wat vind je het allerleukst en het allerstomst van jouw woonplaats?

O, deze vind ik eigenlijk een beetje moeilijk. Aller leukste vind ik de mooiste plaatsjes in wetteren, vooral de natuur en natuurlijk het openlucht zwembad. Het aller stomste vind ik  het gemeente huis, die is echt wel aan vernieuwing toe.

6. Als je mocht kiezen, in wat voor huis en in welke plaats zou je dan wonen?

O, deze is echt wel gemakkelijk. Mocht ik echt kiezen dan is dat een huis dat alleen sta en een voortuin aan en een mooie grote tuin. Maar vooral ook een garage der aan en vooral rust veel natuur. Maar dan zou ik in het buitenland willen wonen dan. Maar moest het niet in buiten land zijn dan zou ik graag terug naar Oostakker gaan wonnen. Al mijn vrienden wonen daar en ben daar ook opgegroeid.

 7. Wat is op dit moment dé hotspot in jouw woonplaats?

Momenteel eigenlijk de zomerbar aan de scheldedijk.

Zo dat was het dan weer een stukje van me zelf dat jullie leer kennen.

9 gedachtes over “Waar je huis woont.

Geef een reactie

