Ik stelt je voor aan Madeleine van Made by Leine.

20160723082540

Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg. Vandaag laat ik jullie kennis maken met haar door paar vragen die zij graag wou beantwoorden.

  • 1. Stel je zelf eens voor?

Ik ben Madeleine, 27 jaar en een bezig bijtje.

  • 2. Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik ga dagelijks naar school en loop 2 dagen per week stage. Ik volg de MBO opleiding Verzorgende IG. Als het goed is zit ik na de zomervakantiein het 2e jaar 🙂 Verder werk ik in het weekend als voedingsasisstentebij een verzorgingshuis.

  • 3. Wat is je blogadres? Waar blog je over?

www.madebyleine.nl Ik blog over van alles en nog wat. Ik ben dol op persoonlijke artikelen, af en toe een OOTD en mijn wekelijkse photodiaries. Verder beauty, fashion, lifestyle en alles wat verder op mijn pad komt.

  • 4. En welk publiek wil je er mee bereiken?

Iedereen die het leuk vindt 🙂

  • 5. Hoelang ben je al een Blogger?

Uhm… goeie vraag! Ik blog al sinds 2013 denk ik zoiets.

  • 6. Hoe ben je terecht gekomen in het blogger wereld?

Door een studie die ik deed spoorde de docent mij aan om weer te gaan bloggen.

  • 7. Waar haal jij inspiratie uit voor je artikelen?

Van alles. Producten, als ik op straat loop of zomaar als ik onderweg ben.

  • 8. Hoeveel tijd besteed je aan het blogger?

Laatste tijd niet meer zoveel omdat ik druk was met afronden van school-en stageopdrachten.

  • 9. Op welke dagen plaats je?

Maandag, woensdag en vrijdag.

  • 10. Volg je zelf Bloggers of helemaal niet en waarom?

Ja ik volg diverse bloggers. Niet de echte grote bloggers. Ik volg meer de kleinere bloggers 🙂

  • 11. Wie is jouw Favoriete blogger? Als je die hebt natuurlijk.

Ik heb niet echt een favoriet. Ik vind meerdere leuk! Ieder heeft haar kwaliteiten.

  • 12. Zou je je blog nog veranderen of vind je hem perfect zoals hij is?

Ik wil nog heel graag een andere lay-out en logo. Hopelijk kan ik deze binnenkort gaan kopen!

  • 13. Op welke artikel ben je het meeste trots?

Hmmm, goeie vraag!!!! Dit vind ik wel een lastige. Ik ben dan trots op dit artikel over mijn MUA lipsticks http://www.madebyleine.nl/?p=17039 Omdat ik de foto’s zo goed geluk vind!

  • 14. Hoeveel thema’s heeft je blog ongeveer gehad?

Teveel, hahahahah! Ik ben nooit tevreden.

  • 15. Waarom heb je Uiteindelijk deze gekozen?

Omdat het toch het meest praktisch is en naar mijn smaak qua indeling.

  • 16.Wat vind je het leukst aan bloggen?

Inspiratie op doen, lezers entertainen, interactie met mede-bloggers en mooie artikelen.

  • 17. Wat vind je belangrijke eigenschappen die een blogger zou moeten

    hebben?

Creatief, out of the box denken, sociaal en communicatief.

  • 18. Wat vind je het aller leukste om te doen?

Reacties lezen op mijn artikelen 🙂 Daar word ik toch altijd enorm blij van!

  • 19. Heb je ooit iets stoms meegemaakt door bloggen?

Nee.

  • 20.Wat zijn je plannen nog voor de toekomst met je blog?

Niet speciaal. Ik ga gewoon door zoals ik bezig ben.

  • 21. Wat vind je partner der van dat je blog?

Heb geen partner!

  • 22. Studeer of werk je? Zo ja, hoe combineer je dit met je eigen site?

Ik studeer MBO Verzorgende IG en het is enorm druk. Laatste maanden heb
ik haast geen tijd gehad voor mijn blog. In het nieuwe schooljaar moet
ik even zien hoe ik het ga doen met mijn blog.

  • 23. Op welke social media kanaal ben je te vinden?

Instagram, facebook, twitter en snapchat

  • 24.Welke tip(s) heb je voor andere bloggers?

Wees jezelf, wees uniek en denk out of the box!

  • 25. Hoeveel bezoekers wil je over een jaar?

Heb geen speciale aantallen 🙂

  • 26.Hoeveel volgers denk je dat je precies over één jaar hebt?

Geen idee, dat is een verassing!

  • 27. Wat ga je nog doen in je verder leven?

Gelukkig zijn

Ik wens je dan ook dat al je dromen en wensen mogen uit komen meid. Veel succes met je school en stage.

IMG_20160723_223447

2 thoughts on “Ik stelt je voor aan Madeleine van Made by Leine.

Geef een reactie

