Maand Juli.

20160804102902

Eindelijk heb ik eens een maand overzicht voor jullie. Ik heb de foto’s in een mooie film bewerkt anders zou het hier een beetje te veel zijn om op te plaatsen. Nieuwsgierig kijk dan eventjes verder….!!

In maand Juli was het voor mij nog een werk maandje. Maar onder tussen genoot ik wel van de mooie dagen die der waren en hebben we leuke weekendjes gehad.

 De eerste zaterdag van Julie hebben we thuis heerlijk aperitief en heerlijke BBQ besteld bij de keurslager en ik moet zeggen het was heel goed verzorgt voor die prijs.  Onder tussen ook nog heerlijk genoten van een heerlijke Liefmans. Daar ben ik nu eens verzot op van  biertje. En natuurlijk was der super mooie sfeer in de tuin. Mijn zoontje zag dat ik der foto’s van aan het nemen was en hij zij zo. Wacht ik ga der nu dan ook maar foto’s nemen net lijk de mama hihi….!!

Zondag zijn we op aanrader van een blogger Céline naar het Domein Breivelde gegaan in Zottegem. Wouw super mooi Domein met een mooi kasteeltje der op. En een super mooie omgeving om te gaan wandelen. Jammer genoeg was der geen plaats meer om iets te drinken aan het kasteeltje. We zijn dan naar huis gegaan en  daar dan nog heerlijk gedronken en gegeten.

Gans de week nog gaan werken.

Zaterdag hebben we terug heerlijk aperitief gedronken en dan nog heerlijke BBQ gedaan. Met een keer vlees dat zoontjelief wel super graag at. Dan nog wat zitten releasen met een goed tijdschrift.

De zondag zijn we eens gaan wandelen in Overmere Donk. Super mooi streek om eens je benen te streken ;-). We hebben dan onder weg ook nog een heerlijke ijsje gegeten en vooral veel gepraat en gelachen. En nadien nog eens met zoontje lief op de speeltuin gegaan. Zo dan was hij ook gelukkig deze dag. Een maal thuis heb  ik dan nog heerlijke Kippen pasta salade gemaakt. Onder tussen kon ik nog mooi foto’s nemen van de eerste vlinders in de tuin. En wat was ik zo blij als een kind 🙂

De woensdag middag ben ik na mijn werk achter boodschappen geweest en had ik deze heerlijke ijscrème mee. Daar zij zoontjelief geen nee tegen. In de Avond heb ik dan nog een heerlijke liefmans gedronken, wand de volgende dag moest ik toch niet werken omdat het een feestdag was.

Donderdag kon ik eindelijk eens naar de markt gaan met zoontje lief. We hebben dan heerlijke aardbeien en kersen en jonge worteltjes gekocht. We hebben ook van die mooie rozen gekocht en natuurlijk een heerlijke snoep voor zoontje lief. We moesten normaal Hammers mee brengen voor manlief maar jammer genoeg stonden ze der niet. Dan nog thuis wat muziek beluisterd en nadien heerlijk gekookt voor mijn gezinnetje. Zo moest manlief niet koken wand hij had de nacht gehad. Kon hij gewoon uit rusten. En natuurlijk als dessert hebben we nog een heerlijke ijsje gegeten.

Vrijdag moest ik nog 4uurtjes werken. Deze ging ook snel gewoon door het gepraat van de klant. In de middag zijn we nog met manlief en zoontje en mijn moeder naar de tuincenter gegaan. We hebben daar nog wat planten bij gekocht. Nadien zijn we nog naar de supermarkt gegaan om ons wekelijkse boodschappen te doen. We hebben dan nog heerlijke  lasagne gegeten. En nadien heeft manlief de  planten in de tuin geplant . En zo ziet ons tuintje der uit.

Zondag hebben we dan heerlijke garnalen gegeten en der na zijn we naar een Domein geweest om te gaan wandelen. Was super leuk tot we verloren liepen dat was echt geen pretje.

Ik heb dan nog gans de weekje gewerkt en vrijdag heeft zoontje lief me mee geholpen het huishouden. Onder tussen de was gedaan dat hoort der ook bij. Ondertussen nog wat aan mijn blog gewerkt en nadien de nieuwe DVD gekeken die ik van manlief gekregen hebt. Nog een heerlijke pizza gegeten, kan eens smaken na een lange tijdje niet te eten.

De donderdag heb ik op mijn werk een kikker gered en heb ik die dan weer in het gras gezet. Onder tussen was het pauze en heb ik wat in het gras gelegen nu met dat goed weertje. Der na nog heerlijk gekookt voor gezinnetje.

Ik had een klant van me belooft dat ik haar planten water ging geven als ze op reis was. Zo gezegd zo gedaan.

Zaterdag ben ik en mijn gezinnetje naar de kapper gegaan. Bij mij moest enkel mijn puntjes geknipt worden. Ben blij met de lente nu. In de middag heb ik nog bloggers zitten volgen, vind ik steeds heel leuk. En dan in de avond heb ik nog heerlijk gekookt voor mijn gezinnetje. Vandaag zijn we ook overal naar winkels gegaan voor een sport uurwerk.  Uit eindelijk hadden we eentje gekocht. Maar was dan nadien een teleurstelling voor mijn man omdat die uurwerk niet bleef aanstaan. Als je het uur wou zien moest je der op duwen. Uit eindelijk heb ik hem gekregen en ike blij natuurlijk.

De zondag ben ik dan voor de eerste keer terug gaan hartlopen. En ik moet eerlijk bekennen het is super lastig. Het zal terug heropbouwen zijn…. Dus duimen maar.

Zie zo nu hebben jullie mijn maand overzicht gezien….

10 thoughts on “Maand Juli.

    • Heb onder tussen al een weekje verlof gehad en we hebben der eigenlijk maar 3 zonnige dagen gehad. Hop naar de volgende week verlof, maar het ziet der ook nog niet echt zo mooi weer uit vrees ik 😦

      Like

Geef een reactie

