capture8-11-2017_63545_PMBinnen 6 dagen ben ik vier jaar geleden met mijn lieve man getrouwd. Daar door ga ik deze 6 dagen alles over een huwelijk vertellen.

Vandaag beging ik dan ook over, welke muziek ik heb gebruikt voor  de kerk.

Ik en mijn man zijn getrouwd voor de kerk, we gaan dan wel niet naar de kerk maar we geloven der wel in. Ook om wil dat ik zelf vind dat het in de kerk veel mooie is dan in een gemeentehuis. In een kerk kan je zelf je muziek, bloemen en zelf alles wat je in het boekje zet in brengen.

  •  Christina Perri – A Thousand Years

Je zou je dan wel afvragen waarom deze nummer. Ik ben erg een Twilight fan en ik vond het nummer zo mooi dat ik het gebruikt heb. Ik heb deze nummer gebruikt als ik met mijn 2de oudste broer mij weg geef in de kerk. Mijn man kreeg tranen in zijn ogen als ik naar het altaar stapte.

  • Nick Lachey – This I Swear

Deze nummer vond ik al een tijdje een super mooie nummer. En ik vond het zo een mooie nummer dat ik het gebruikt heb in de kerk.

  • sasha & davy ‘k heb je lief mijn hele leven

Dat vond ik een super mooie nummer. Jammer genoeg is der daar  geen videoclip van.

  • Sleeping At Last performs “Turning Page

Zoals ik al zij hou ik enorm van de films van Twilight. Deze nummer vond ik dan weer eens een geslaagde nummer voor de kerk. De songtekst vind ik super mooi en doet me dan ook denken aan mij en mijn man.

 

  • P!nk – Bridge of Lig

Mijn zus kwam met deze geweldige nummer af. Dat ik der helemaal verliefd op werd dat ik het ook in de kerk wou hebben.

 

 

  • Edward Cullen playing piano only for you

Deze nummer vind ik zo prachtig…! Deze nummer hebben we gebruikt voor naar buiten te gaan.

Geef een reactie

