capture8-12-2017_94934_PM

Vandaag ben ik en mijn man 4jaar geleden in  het huwelijksbootje gegaan.

De dag van vandaag hou ik super veel van mijn man en heb helemaal geen spijd dat ik met hem ben getrouwd.  Ik moet wel zeggen dat het elke dag een nieuwe dag is met veel verasingen want elke dag is anders. Soms zijn der daggen dat we ruzie hebben, maar dan probeer manlief steeds weer dat ik opgevrolijkt word met grapjes die hij dan doe. Elke dag zorg hij dat we lekker eten hebben en zorg hij goed voor zoontje lief. Tis echt een lieve  man in de duizend en soms laat ik het hem niet weten hoe veel ik van hem hou. Zou ik feitelijk meer moeten doen.

En wat somige mensen van onze zegge  kan me niet schelen, ze kennen hem niet lijk ik hem ken. Het is in een woord een prachtige man voor me.

En we gaan der echt van genieten maar zal eerder zaterdag zijn dat we het gaan vieren. Met dank aan vrienden waar de kleine kan gaan lozeren.

Ik zie het al voor mij de geweldige dag, soms verwacht ik iets te veel dat ik gewoon teleur gesteld zal zijn. Daarmee ga ik zelf alles organiseren dan weet ik dat het oké komt. Ook al is het meestal met goeie bedoelingen van mij  man, maar nu wil ik hem verasen.

19 gedachtes over “4De huwelijksverjaardag.

Geef een reactie

