20160913083627

Na lang wachten is eindelijk het filmpje van Augustus af. We hebben een super fijne vakantie gehad en warme dagen en soms wel regen dagen. Ben je benieuwd wat we allemaal hebben gedaan… klik dan verder 🙂

Maandag 01.08.2016

Vandaag met mijn gezinnetje naar de zee geweest. We zijn eerst met de kleine naar de speeltuin geweest. En der na hebben we naar een taverne iets gaan drinken. Ik had zo mega veel zin in Appeltaart met ijs en slagroom, zo heerlijk. Der na heeft manlief en zoontje  nog een ijsje gaan kopen. Ik zelf moest geen meer hebben na dat die heerlijke appeltaart had gegeten. Onder tussen wat in de duinen gewandeld en daar zaten der veel  slaken op struiken. Met zoontje nog heerlijk op het strand gelopen en staan ravotten, was gewoon zalig om hem zo gelukkig te zien.

Dinsdag 02.08.2016

In de morgen een heerlijke beschuitje gegeten met heerlijke confituur op. Pfff  deze dag heb ik eigenlijk niet echt veel gedaan. Zo rond 16uur heb ik dan nog met het gezinnetje heerlijk ge aperitief vind ik altijd zo fijn.

Woensdag 03.08.2016

Vandaag was het dan jammer genoeg een regendagje. In de middag heeft manlief nog heerlijke eitjes met spek gebakken . De rest van de dag heb ik  eigenlijk niet echt iets gedaan. Eerlijk gezegd heb ik wat geluierd gans de dag. Onder tussen ook nog bloggers gevolgd.  Ik heb dan nog wat series gekeken en onder tussen ook nog heerlijke koffie gedronken.

Donderdag 04.08.2016

Blijkbaar heb ik deze dag niet echt veel foto’s genomen. Ik heb wel een heerlijke pizza Geten en zijn we in de avond achter mijn nichtje gegaan. Ze kwam dan toch 2 nachtjes bij ons slapen. Zoontje was super blij dat ze kwam slapen.

Vrijdag 05.08.2016

In de morgen hebben we nog eerst naar mijne favoriete serie gekeken, over zeemeerminnen echt super leuk. In de middag zijn we nog in een tropische zwembad gaan zwemmen. We hebben daar echt veel plezier gehad. Der na heb ik de kindjes een blikje en snoepjes gekocht. Wat waren ze der blij mee. We hebben nadien nog op het gras gezette tot manlief ons kwam hallen. Der na zijn we eerst nog bootschapen gedaan en heeft manlief heerlijk gekookt.

Zaterdag 06.08.2016

Vandaag zijn we naar zee gegaan. We zijn eerst achter wat boodschappen gegaan om salade en fruitsalade te kopen. Der na hebben we in de duinen ons gaan instaleren. We hebben het daar zo leuk gehad met zwemmen in de zee, maar vooral achter elkaar lopen en lachen. Vond ik zo fijn… Zo momenten moet je koesteren. Maar maakte me vooral gelukkig door dat mijn zoontje zich amuseerde met zijn nichtje. Aan het strand had je gelukkig zo cabines staan waar je kon douche, je moest wel een 1 euro betalen. Maar was super blij dat die vervelend zand van mij was, en dat ik me kon aan kleden is zo zalig. We hebben nadien nog een heerlijke ijsje gaan eten. En hebben nog eens naar de speeltuin gegaan voor we vertrokken naar huis. In de avond hebben we nog mijn nichtje naar huis gebracht.

Zondag 07.08.2016

Vandaag is echt een rustdagje. Ik ben in bad gegaan met een zeer goed boek der bij. Zo kan ik wel uren in bad zitten. Maar mijn huid deed wel zeer pijn door verbrand te zijn.  En we hebben nog een heerlijke ijsje gegeten.

Maandag 08.08.2016

Vandaag zijn we naar Planckendael geweest. We hebben zeer mooie dieren gezien. Vooral mijn zoontje genoot der echt heel goed van. Maar wij zelf ook, zo prachtig dat het was. Ik maak wel eens een filmpje der over, want ik heb der veel beeldmateriaal over.

Woensdag 10.08.2016

Vandaag ben ik met mijn zoontje naar de bioscoop geweest. We zijn naar huisdieren geheimen gaan kijken. Echt een super film is het. Het was super leuk om nog eens  een momentje te hebben met mijn zoontje.

Donderdag 11.08.2016

Vandaag was het weer zo een dag dat het regende. En wat doe je met zo een dag, luieren..!! Ik ben dan nog eens heerlijk in bad geweest met natuurlijk een heerlijke boek bij de hand en nadien heerlijk in de zetel en een goeie film. En natuurlijk met ons vuurtje aan. Dat is pas genieten…..!!

Zaterdag 13.08.2016

Zo te zien ben ik heel goed aan het vervelen. We hebben vandaag een gezellige middag en avond gehad bij vrienden. We hebben daar heerlijke kaasschotel gegeten. Mmm deze was echt wel heerlijk.

Zondag 14.08.2016

Vandaag zijn we naar Hasselt gegaan, je hebt daar een Japans tuin. Ik was super nieuwsgierig hoe het der uit zou zien. We hebben eerst een half uurtje moeten aan schuiven. Het was super prachtig, maar helaas echt een teleur stelling om 5 euro voor te betalen. Je was rap rond en ik had zo Japanse beelden of o iets verwacht en deze was der gewoon niet. Thuis hebben we nog heerlijke kleine pannenkoekjes gegeten met ijs. Was super heerlijk.

Donderdag 18.08.2016

Vandaag had ik huishoudelijke taken te doen in huis. Ik heb de bedden verschoont. Dan nog gestreken en dan heb ik nog de was gewassen en op het rek gehangen. Dan nog naar winkels gereden om al schoolspulletjes te hallen. Want in September beging hij aan het eerste leerjaar. We hebben dan lekker reist met vol van gegeten.

Vrijdag 19.08.2016

In de morgen had ik voor zoontje alles klaar gezet om eventjes de morgen door te komen + tot 14u. Want dan zou hij alleen zijn beneden. Want de papa slaap dan tot 14u omdat hij de nacht had gewerkt. Ik zelf moest werken tot 12u en dan had ik gedaan mee werken.

Zaterdag 20.08.2016

In de morgen hebben we eerst zoontje bij vrienden gebracht waar hij een nachtje kan blijven slapen. Ik en mijn man zijn dan gaan eten om ons huwelijksverjaardag te vieren, die woensdag geweest was. We hebben echt een gezellige dagje gehad. We zijn dan ook nog eens naar de strooiweide gegaan, waar mij papa is uit gestrooid. In de avond zijn we dan met de motor gaan rijden bij mijn man zijn beste vrienden en daar hebben we pannenkoeken gegeten.  We hebben daar wat zitten praten en dan in de late avond zijn we terug naar huis gereden.

Zondag 21.08.2016

In de morgen had ik niet echt veel honger en heb ik maar een cakeje en koffie genomen. In de morgen zijn we nog naar een tuincenter gereden om achter wijnruit te gaan. Wijnruit jaagt de katten uit je tuin. We hadden last van katten die hun behoefte daar  deed en moesten steeds uit kijken dat we der niet in stapte. Daarna zijn we nog naar de McDonalds gegaan, want ik had deze zo zin achter. Gelukkig eten we dat niet zo veel, maar of en toe mag je best eens zonderen. Vandaag was het weer zo een regendag. In de avond heb ik een heerlijke Italiaans pasta gemaakt en ik moet zeggen het was zo heerlijk.

Maandag 22.08.2016

Vandaag was het weer eens een werkdagje.

Woensdag 24.08.2016

Vandaag heb ik nog eens een Danio gegeten.  Daar hangt der zo een leuk verhaal rond. Zoontje lief noemt Dario en altijd als dat op de reclame komt  zeg hij nee tis niet Danio maar  Dario. Ze zeggen mijn naam verkeerd zij hij steeds. Echt dat was gewoon om te lachen.

Donderdag 25.08.2016

Vandaag nog eens een werkdagje en het was super warm buiten. Mijn klant was niet thuis en ze had geen drinken meer in huis. Mijn man is dan nog speciaal naar mij toe gekomen met drinken, wat is het een schatje. In de avond had mijn man nog heerlijke ijscrème gemaakt met fruit der bij.

Zaterdag 27.08.2016

Vandaag kwamen ze mijn oude wasmachine hallen die ik verkocht had. Want morgen zouden mijn man achter onze nieuwe gaan.

Zondag 28.08.2016

Vandaag kwamen vrienden om mijn man te helpen om de wasmachine te halen. De kindjes bleven bij mij thuis om met zoontje te spelen. Eenmaal de wasmachine geĂŻnstalleerd was hebben we samen ge aperitief en heerlijk gegeten. En het was super leuke gezelschap. Zijn echt super lief en leuke mensen, ze staan altijd voor ons klaar. Zo vrienden vind je echt niet rap.

Maandag 29.08.2016

Maandag was het weer eens een werkdagje. Bij een klant hadden ze een nieuwe puppy en zo schattig hondje is het, gewoon verliefd op te worden.  Na een zware werkdagje was het tijd om in bed te gaan.

2 gedachtes over “Maand Augustus.

Geef een reactie

