20161102041707

Ik ben erg verzot op alles wat met Decoratie te maken heeft.  Ik heb al paar jaar een huisje waar ik de seizoen in zet. En vandaag laat ik jullie de Decoratie van de herfst zien in mijn huisje.

Featured image

 

Featured image

Leuke decoratie blaadjes.

Featured image

Decoratie paddenstoeltjes.

Featured image

Een heel erg leuke slak decoratie.

Featured image

Leuke herfst kabouters.Featured image

Leuke egel.

Featured image

Zo ziet der mijn decoratie huisje der uit. Mijn zoontje is der helemaal weg van.

4 gedachtes over “Herfst huisje.

Geef een reactie

