Via Smartphone.

20161111060010

Ik heb vandaag iets te vertelen. Ben je nieuwsgierig … klik dan verder 😉

Misschien heb je al gemerkt dat ik een klein beetje minder blog. De rede komt omdat mijn Laptop het begeven heeft. En momenteel is dat niet echt een som om der eentje aan te schaffen met die feestdagen die der aan komen. En meestal komen ook de betalingen aan van alles van afrekeningen van het einde van de jaar . En dat vind ik op deze moment iets belangrijker. En dan nog de verjaardag van mijn zoontje volgende maand en dan nog die feestdagen. Maar niet  getreugt, ik kan nog altijd blogs schrijven via mijn smartphone. Ik weet wel niet of de zelfde kwaliteit heeft als der voor van mijn beging foto’s en of het wel de zelfde grote heeft. Maar voorlopig moet ik me met deze reden. Volgende jaar heb ik zeker en vast een laptop.

 

2 thoughts on “Via Smartphone.

Geef een reactie

