Kerst winactie

20161116074900Ik hou zo van de feestdagen vooral van de mooie bomen die verlicht zijn en de prachtig  versierde huizen en straaten. En vooral de leuke kerstmarkt die we gaan bezoeken. Daarom geef ik gewoon eens een winactie omdat ik de feestdagen zo leuk vind. Wat kan je nu winnen… Kijk daarvoor gerust verder…!

20161210_133451-1

Wat kan je nu winnen,

  • Hand cream Dead Sea .
  • Koetje handzeep De Laurier.
  • 2 Lip gloss H&M.
  • Star Dust zero De Laurier.
  • Winter Cherry Body butter Nip + Fab.
  • Styling Mousse Nivea.
  • Muffin De Laurier.
  • Fruit Cocktail masker van Kruidvat
  • Strayw Berry masker van Kruidvat
  •  essence the little x-mas factory 03 sabra baby.

Deze winactie loopt tot en met 25 December op Kerstdag.

Daarna zal ik de winnaar persoonlijk een mailtje sturen. Reageer wel binnen 48 uur, anders zal ik een nieuwe winnaar kiezen.

Wat moet je doen om kans te make.

  • Laat in een reactie weten dat je meedoet + welke (extra) stappen je hebt uitgevoerd.

Wat mag je doen om extra kans te maken?

  • Eerst en vooral mijn blog zelf volgen.
  • Like de Facebook van ondtdekkingshome. Door meer kans te maken, moet je ook steeds mijn foto op je tijdlijn delen.
  • Volg Ontdekkingshome via Instagram
4 thoughts on “Kerst winactie

Geef een reactie

