En daar was op eens 2017.

20170102013056We hebben helaas 2016 verlaten en zijn nu beland in 2017. Een jaar met veel gebeurtenissen laten we maar hopen.

Van de jaar sta der wel veel gebeurtenissen op mijn plannen.  En die plannen ga ik dus ook de loop de jaar met jullie graag delen.

Maar ik wel eerst en vooral een gelukkige nieuwjaar aan jullie wensen en dat al jullie dromen mogen uit komen. Maar belangrijkste van al dat jullie gezond mogen zijn en vooral geen zorgen. Moet vooral een jaar zijn met veel geluk….!!

De laatste keer heb ik een winactie ge maak en ik heb die helaas nog de winnaar niet bekend gemaakt. Met deze doe ik dat maar…. en de winnaar is……...Sofie  een dikke proficiat meid en geniet der maar van….!!!

Maar niet ge treurt  voor de rest, in maart komt der nog eens 2 winactie’s van de partij. Dus vooral mijn blog blijven volgen…!!

2 thoughts on “En daar was op eens 2017.

Geef een reactie

