20170108084914Vandaag laat ik jullie kennis maken met het muziek die ik op mijne Ipod heb gezet. Ik zelf hou enorm van muziek. Ik zou zeggen neem der een heerlijke warme chocolademelk bij en luister naar deze heerlijke muziek lijstje.

Teske – Opnieuw

Songtekst:

Loïc Nottet – Million Eyes

Songtekst:

Charlie Puth – Dangerously

Songtekst:

Sabrina Carpenter – Eyes Wide Open

Songtekst:

Fouradi ft Kim Lian – Gemengde Gevoelens

Songtekst:

Charlie Puth – We Don’t Talk Anymore

Songtekst:

Olly Murs – You Don’t Know Love

Songtekst:

Martin Garrix & Bebe Rexha – In The Name Of Love

Songtekst:

Sabrina Carpenter – On Purpose

Songtekst:

Even Niet Hier – Monique en Tim

Songtekst:

Hailee Steinfeld – Rock Bottom

Songtekst:

Teske – In Mijn Glas

Little Mix – Secret Love Song

Songtekst:

Een gedachte over “Itunes.

Geef een reactie

