Ik stelt je voor aan Patricia van it’s just my life.

20170118054213Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg. Vandaag laat ik jullie kennis maken met haar door paar vragen die zij graag wou beantwoorden.

1. Stel je zelf eens voor?

Ik ben Patricia 23 jaar, geboren op 19-05-1993 in Nederland! Ik mag met veel liefde en passie mijn werk als gastouder uitoefenen! In mijn vrije tijd besteed ik mijn tijd graag aan hobby’s en vriendinnen.Mijn hobby’s zijn: Bloggen, Fotografie, Kaarten maken, Kleuren voor volwassenen, Tekenen, Sims 2 spelen, Keyboard spelen, Lezen, Lekker fietsen en wandelen! ik probeer ook meer te sporten voor zover dat in mijn vermogen ligt!

2. Wat doe je in het dagelijks leven?

In mijn dagelijks leven ben ik dus gastouder, het is heerlijk om al die kindjes in huis te hebben en allemaal leuke dingen met ze te doen, met ook wel een leerzame kant. Het is al jaren een droom van mij geweest om dit werk te doen en wat ben ik dan ook blij en dankbaar dat dit uitgekomen is vorig jaar!

3. wat is je blogadres, waar blog je over?

Mijn blog kan je vinden op www.itsjustmylife.nl Ik blog eigenlijk over van alles, er zijn wel wat vaste rubrieken die elke week terug komen maar er zijn ook zeker wisselende onderwerpen, de maandag woensdag en vrijdag hebben een eigen rubriek, de dinsdag en donderdag zijn wisselend dat hangt er net van af! Op maandag komt er standaard een weekvlog of een diary voorbij, op woensdag deel ik een sims update, en de vrijdag gaat over “Get Healthy With Patricia” en dit kan dan van alles zijn wat voor mij persoonlijk in een gezonde leefstijl past!

4. En welk publiek wil je er mee bereiken?

Iedereen die het maar lezen wil, ik heb niet bewust een vaste doelgroep voor ogen, ik denk dat er uiteindelijk voor ieder wat wils is, en lezers/lezeressen mogen altijd een inbreng hebben over wat ze graag willen zien of lezen, ik ben altijd bereid om daar iets mee te doen, ik sta daar zeker voor open!

5. Hoelang ben je al een blogger?

Ooew goede vraag ik ben er een tijdje uit geweest maar daarvoor blogde ik al 2 jaar, door omstandigheden trok ik het allemaal niet meer en koos ik daarin voor mijzelf inmiddels ben ik alweer bijna een jaar bezig, dus dan ben ik toch haast al 3 jaar blogger haha.

6. Hoe ben je terecht gekomen in de blog wereld?

Ik volgde al jaren andere bloggers als jong meisje al (ik ben nog steeds jong maar toch haha) En altijd heb ik er wel iets voor gevoeld maar ik wist mij geen raad met de content die ik wou bieden en hoe ik überhaupt maar moest starten, de wil is er altijd wel geweest maar ik kwam niet tot de uitvoering, tot ik op een avond eens besloot ja nu doe ik het gewoon, en inmiddels ben ik zover dat ik een eigen domeinnaam heb!

7. Waar haal jij je inspiratie uit voor artikelen?

Ja overal op zich wel, uit gedachten door tv boeken internet! Maar ook uit foto’s quotes en liedjes, uitspraken van kinderen kunnen ook inspiratie opwekken, mijn probleem is dan ook nooit een inspiratie tekort, maar een overschot dan weet ik soms even niet waar te beginnen haha.

8. Hoeveel tijd besteed je aan het bloggen?

Oooew hele goede vraag, ik ben er haast wel dagelijks mee bezig, het komt voor dat het allemaal even anders loopt maar ik probeer het echt dagelijks, op vrije dagen en in weekenden ben ik er automatisch nog meer mee bezig want dan heb ik ook gewoonweg meer tijd, dat maakt het dan ook veel makkelijker, aangezien ik werk van 7:00 tot 17:00 en eens in de week van 7:00 tot 21:30, dan combineert dat soms moeilijk maar vrije momenten en weekenden grijp ik daar zeker wel voor aan, en vooruit werken is ook ideaal dan is het niet zo erg als je eens een dag of twee mist!

9. Op welke dagen plaats je?

Elke werkdag soms komt het voor dat er niks online komt maar dat is dan echt niet expres en heeft dan ook zo zijn redenen, maar over het algemeen elke werkdag dus van maandag t/m vrijdag, toen ik mijn andere blog nog had deed ik het 7 dagen in de week, maar ik merk aan mijzelf dat 5 dagen in de week beter werkt voor mij!

10. Volg je zelf bloggers of helemaal niet en waarom?

Ja zeker doe ik dat, ik zou immers niet weten waarom niet ik heb altijd al bloggers gevolgd omdat ik het leuk en interessant vindt, en je kan er voor jezelf ook inspiratie uithalen, dan bedoel ik niet hele artikelen kopiëren maar echt ideeën op doen en er zelf je eigen draai aan geven, helemaal vormen naar jezelf!

11. Wie is jouw favoriete blogger als je die hebt natuurlijk?

Ooew moeilijk… ik denk dan toch Biban en Manon van LittleWonderWorld, Ik volg heel veel maar hun springen er toch wel helemaal uit, hun volg ik al langere tijd en nog steeds met super veel plezier, daarmee wil ik niet onderdoen aan andere bloggers want hun volg ik net zo graag hoor, maar ja soms springt iemand er net een beetje uit!

12. Zou je je blog nog willen veranderen of vind je hem perfect zoals hij is?

Perfect is het natuurlijk nooit, er bestaat sowieso geen perfecte blog, een blog kan zeker goed genoeg zijn maar ik geloof ook wel dat er altijd wel iets valt te veranderen, zowel bij mijn eigen blog als bij andere bloggers, maar ik denk dat de meesten dat gevoel wel kennen, het kan altijd beter… althans ik als perfectionist zijnde zie dat bij mijzelf wel terug, het kan altijd beter!

13. Op welk artikel ben je het meest trots?

Og jeetje haha, daar vraag je mij wat hoor Heidi! Horen jullie mijn hersens al kraken? dit vind ik wel een lastige vraag… uiteindelijk steek ik al mijn tijd en geduld en plezier in al mijn artikelen en filmpjes en probeer ik het zo goed mogelijk te doen, en vaak genoeg verbeter ik ook nog weer van alles, ik heb niet echt een artikel waar ik het meest trots op ben!

14. Hoeveel thema’s heeft je blog ongeveer gehad?

Bohh…  is dat bedoeld als in hoeveel onderwerpen van artikelen? Ik heb natuurlijk standaard 3 terugkerende onderwerpen met uiteraard elke week een andere invulling, de rest is zo wisselend dat ik dat echt niet weet.. Qua hoe het eruit ziet nog maar één, misschien dat het gaat veranderen als mijn blog 1 jaar bestaat maar daar ben ik nog over in dubio!

15. Waarom heb je uiteindelijk deze gekozen?

Qua artikelen? ja omdat dat het geen was waar ik over wou schrijven, logischer kan ik het niet verwoorden haha. Als het om uiterlijk gaat van mijn blog, omdat het naar mijn idee toch iets van rust uitstraalt met nog een tikkeltje kleur!

16. Wat vind je het leukst aan bloggen?

Ik denk toch wel het editen en terugkijken van filmpjes, dat wekt nog wel eens een hele lading hilariteit op haha. En foto’s maken dat is ook wel iets wat ik ontzettend leuk vind om te doen, en het uittesten van lekkere dingetjes enzo haha.

17. Wat vind je belangrijke eigenschappen die een blogger zou moeten hebben?

Ik denk wel een stukje creativiteit daar kom je toch al wel een heel eind mee, maar het is ook wel belangrijk om een beetje fatsoen te hebben en met mensen om te kunnen gaan, in die zin van qua reacties wat je krijgt, en de grote bloggers helemaal vanwege pers events, meet en greets en al die dingen meer, dan is dat toch wel een belangrijk deel als blogger zijnde!

18. Wat vind je het aller leukste om te doen?

Ik zou zeggen zie vraag 16 haha, het editen, foto’s maken, dingen uit proberen of proeven voor mijn volgers haha.

19. Heb je ooit iets stoms meegemaakt door het bloggen? 

Nee niet iets stoms, natkomt het voor dat niet iedereen het met je eens is, of een andere kijk op dingen heeft dan hoe jij het ziet en dat is prima, maar dat is ook zeker niet iets stoms te moeten, dat is iets natuurlijks en geheel normaal. Tot nu toe kan ik dus gelukkig zeggen dat ik nooit iets stoms heb mee gemaakt.Tuurlijk 

20. Wat zijn je plannen voor de toekomst met je blog?

Ik wil mijzelf nog meer ontwikkelen, en nog meer content kunnen bieden! Ik wel er nog meer uit halen dan wat ik nu al doe, ik hoef niet perse super groot te worden (al is dat we leuk natuurlijk) Maar ik hoef er niet perse mijn geld mee te verdienen dat doe ik wel met mijn droombaan, voor mij is het een hobby en een fijne bezigheid, en als ik er voldoening uit kan halen omdat anderen mijn artikelen waarderen en/of er plezier aan hebben, of als ik ze wellicht heb kunnen helpen ermee dan is mij dat al heel veel waard!

21. Wat vind je partner er van dat je blogt?

Euhmm ik zal het even vragen, ow nee wacht haha ik heb helemaal geen partner, nou treft dat even hihi. Dan kan hij er ook niks van vinden dat is makkelijk, ik kan helemaal mijn eigen gang gaan!

22. Studeer of werk je, zo ja hoe combineer je dat met je eigen site?

Ja ik werk fulltime als gastouder en ik wil niks anders meer hihi, mijn droom is uitgekomen! Hoe ik het combineer ja met eventueel vrije dagen/vakanties en weekenden en ook wel de avonden die ik mee pak. Het is pittiger dan toen ik geen werk had dat geef ik toe, maar tot nu toe weet ik het aardig te combineren en is het nog steeds te doen!

23. Op welke social media kanalen ben je te vinden?

Op medere haha, uiteraard op mijn blog maar ook op youtube (Patricia Itsjustmylife) En uiteraard op instagram (its_just.my_life)

24. Welke tip(s) heb je voor andere bloggers?

Oef haha, ik ben nou ook alweer niet zo geweldig dat ik met tips kan smijten haha! Ik denk toch wel als je wilt beginnen dat je er goed over nadenkt en er zeker van bent want het slokt gewoon veel tijd op dat moet je echt niet erg vinden! Voor huidige bloggers… doe waar jij je goed bij voelt, en heb er plezier in!

25. Hoeveel bezoekers wil je over een jaar?

Meer dan nu haha, ik bereik bijna geen mensen als ik de statistieken zie, maar omdat ik het bloggen zo leuk vind ga ik wel door! dus nou minstens 10 meer zou ik al heel erg leuk vinden! Nog meer is nog leuker maar dat kan natuurlijk groeien!

26. Hoeveel volgers denk je dat je precies over één jaar hebt?

Pfff geen idee, ik kan geen toekomst voorspellen en een beeld erbij vormen wil mij ook niet echt lukken…  Misschien blijf ik wel hangen op het aantal dat ik nu zit en misschien groeit het nog wel uit, ik weet het echt niet!

27. Wat ga je nog doen in je verdere leven?

Vooral heerlijk blijven werken en bloggen, ik heb wel toekomstdromen maar of ik ze op die manier vorm kan geven.. dat houdt ik dus nog even lekker voor mijzelf, mocht het uitkomen is dat geheid te vinden op mijn blog dus hou dat in de gaten de komende jaren als je erg benieuwd bent haha.

Super bedankt voor de samenwerking aan mijn blogbericht Patricia. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat al je dromen mogen uit komen en dat je nog in de toekomst veel plezier beleeft aan bloggen en aan je job als gastouder..!! Veel succes nog met alles…!!

 

4 thoughts on “Ik stelt je voor aan Patricia van it’s just my life.

Geef een reactie

