Winter Tag!

20160718091544

Ik kwam toevallig bij  Carmen deze geweldig tag tegen. En ik wou hem natuurlijk eens zelf invullen. Ben je benieuwd wat mijn antwoorden zijn…. Kijk dan zeker verder…!

1. Hou je van de kou?

O, nee ik hou der echt niet van, ik haat het gewoon…!!

2. Wat doe je het liefst in de winter?

Dan zit ik wel vrij veel aan de laptop of dan lig ik wel veel in bed om series te zien boven. Of dan lees ik wel veel boeken. De winter is vooral voor mij om te luieren dan ga ik ook niet echt veel buiten omdat ik het te koud vind.

3. Favoriete winter drankje?

Ik hou enorm van warme chocolademelk…. Daar kan iedereen mij een plezier mee doen 😉

4. Welke buiten activiteiten doe je in de winter?

Als ik moet dan is dat gaan wandelen maar dat gebeurt echt niet veel. Dan moet het echt minder koud zijn.

5. Favoriete winter geur?

Dat is wel vrij gemakkelijk voor mij. Ik hou namelijk van Appel met kaneel vind ik zo heerlijk in de winter.

6. Sneeuwt het waar je woont?

Normaal iedere jaar wel eens. Van de maand heeft het ook al gesneeuwd maar niet om te zeggen dat het blijft liggen.

7. Favoriete kledingstuk in de winter?

Geeft mij maar mijn lange trui en mijn lange broek daar hou ik in de winter het meest van.

8. Je favoriete winter herinnering?

O, is vooral als ik wat jonger was en der echt wel met pakken sneeuw lag, dat ik en mijn zus met de twee buurjongens een sneeuw gevecht deden. Vond ik zo super…!!

En dat mijn vriend (man) toen naar mij toe kwam en dat er mee pakken sneeuw ook lag. En dat hij in de sneeuw een grote hart maakte met zijn eerste letter en de mijne eerste letter vond ik zo romantisch.

En dan als ik bevallen ben van mijn geweldige zoontje dat het begon te sneeuwen vond ik zo kei mooi. Echt mijn winter kindje.

 

 

One thought on “Winter Tag!

Geef een reactie

