valentijnsdag.

20170214073440Vandaag is de dag dat de geliefde elkaar eens extra verwent. Mijn man verwend me iedere jaar met super mooie bloemen.

Gisteren was het Valentijnsdag, ik zelf kan der echt van genieten. Dat is nu eens een dag dat je geliefde u eens extra in de bloemetjes zet. Mijn man zet me elke jaar in de bloemetjes en daar kan ik eens echt van genieten.  Dat wil toch zeggen dat hij super van je hou en dat hij op deze dag wel ietsjes meer wil doen dan op andere dagen. Natuurlijk houden we het ganse jaar van elkaar, maar op deze dag word der wat meer belangstelling getoond naar elkaar toe.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Dat zijn de super mooie bloemen die ik gekregen heb.

Wat hebben jullie met Valentijnsdag gedaan…?

7 thoughts on “valentijnsdag.

Geef een reactie

