20170219063130Wat super fijn dat ik en mijn man vandaag al 12 jaar samen zijn. Wat ga de tijd toch snel voor bij. 

In die 12 jaar besef ik heel goed dat jij de  man bent van mijn leven. Elke dag hou ik meer en meer van je . Jij weet hoe je me vrolijk kan maken met gewoon een glimlach en dan smelt mijn hart al. Door u beging ik terug te genieten van het leven, ook al is die soms heel erg moeilijk. Jij sta der als ik me somber en soms niet lekker voelt. Maar ook ben je der steeds aan mijn zijde en blijf je altijd achter mij staan. Wat der ook in ons leven gebeurt. Ja met u wil ik wel de wereld door kruisen aan mijn zij. Ik zou me zeker niet vervelen schat.

Bij jouw kan ik tenminste mij zelf zijn, en moet ik me niet aan passen voor je. Je neem mij zoals ik ben, en je weet ook dat ik niet prefect ben. Maar dat vind jij niet erg, jij ga der gewoon voor.. Dat is echt het gevoel van ware liefde….!!

Ik hou van je mijn schatje…

11 gedachtes over “12 Jaar samen.

  1. Pingback: Heerlijke dag. |

Geef een reactie

