Heerlijke dag.

20170219063130Zaterdag waren we al 12 jaar samen, wat ga de tijd toch heel snel vooruit. Vandaag vertel ik jullie over hoe mijn dagje is geweest.

We hadden af gesproken met de meter (Mijn zusje) dat zoontje lief bij haar een nachtje bleef slapen. Om een uur of 14 hebben we eerst zoontje lief bij zijn meter af gezet en hebben we eerst iets gedronken. Onder tussen heeft mijn zus ook al de film gereserveerd in de bioscoop voor mij en mijn manlief. Dan zijn ik en mijn man eerst nog naar huis gereden, want manlief wou eerst nog zijn veldrijden zien.

Onder tussen heb ik eerst nog mijn haar gedaan en heb ik dan nog mijn make-up aan gedaan. Want in de morgen heb ik eerst nog een heerlijke masker aan gebracht. Dat toch mijn huid super mooi uit zag.

Dus ik was klaar om aan de heerlijke avond te begingen.

Ik en mijn manlief zijn dan naar  sebastiaan  heerlijk gaan eten. We hebben een fijn gesprek gehad en vooral veel gelachen. En natuurlijk heerlijk gegeten. Mijn man heeft nadien nog een heerlijk dessertje genomen, ik zelf zat al zo dragelijk vol dat ik geen meer hoefde te hebben.

Dan zijn we richting Gent gereden, want we gingen naar de film gaan zien. Maar jeetje wat hebben we moeten zoeken naar een plaats om te parkeren. Mensen dat is echt wel een probleem in Gent om te parkeren. Gelukkig gaan we niet veel naar Gent. Eenmaal we een parkeer plaats hadden zijn we dan te voet naar de bioscoop gegaan. We hadden maar pas om 10.15 een film maar ik wou de etiketjes al voor de zekerheid hebben. Er was dan een probleem dat het blijkbaar niet ging, dus moest ik nog naar de balie gaan. Om te vragen of zij het in orde kon krijgen want het was al te slotte betaalt. Ze moet dan nog eventjes de email van manlief hebben en heeft het dan in orde gekregen.

We zijn dan nog eerst richting de boot gegaan en door hebben we nog ietsjes gedronken. Mijn man wou zo iets nieuws proberen van een cocktail en ik bleef het maar bij mijn Cola ligt. Na een uurtjes zijn we dan naar de bioscoop gegaan. Ik heb me dan nog drinken en wat chips gekocht en dan hebben we nog zo een goed uurtje moeten wachten tegen dat de film bedong.

Uiteindelijk dat het 10u was konden we in de zaal gaan. Het was een super mooie film, zelfs iets beter dan de tweede. Maar ik vind nog altijd de boeken beter. We zijn naar Fifty Shades Darker gaan kijken. Ik ben beste wel fier op mijn manlief dat hij niet in slaap is gevallen ook al is dat soort films dat hij niet graag zie. Maar alles voor de liefde e.

Na de film zijn we dan richting naar huis gereden en ben ik dan gaan slapen want het was al 01.15 u.

Maar ik wil dan nog naar mijn manlief zeggen dat hij me een geweldige avondje heeft bezorgt en dat ik der super van genoten heb om alleen als geliefde eens weg te gaan. Ik hou van je lieve schat.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 

2 thoughts on “Heerlijke dag.

Geef een reactie

