image45Vandaag is het de tweede jaar op een rij dat we mijn vader missen op zijne verjaardag.

Vandaag word hij 67 jaar, ik hoop dat hij hier boven ook een wonder mooie verjaardag beleeft met zijn vader en moeder en mensen die we al zijn verloren. Ik hoop dat je daar een lekkere taart kan eten lijk die zwaantjes die je zo graag eet. Daar kon je echt zo van smullen en je dag was weer goed met dat. Hope hebben ze voor u een wonder mooie dag van gemaakt en mag je eventjes naar ons kijken uit de hemel.

Wij zelf vieren het elk op zijn manier, maar we denken wel allemaal aan jouw die vandaag 67jaar word. Soms vraag ik me af hoe het zou zijn geweest als je hier nog was bij ons. Dan weet je dat ik mee u verjaardag af kwam om als eerst u een gelukkige verjaardag te wensen.

Ik zelf weet dat het een dag zal zijn dat ik zelf aan je ga denken. Onder tussen ga ons leventjes ook stil aan verder en je klein zoon doe steeds goed zijn best. We zijn zo fier op hem, momenteel is hij bij oma gaan slapen deze week. Dan is ze mee deze dag ook niet alleen, want voor mama is nog altijd u gemis nog steeds groot. Alleen laat ze dat niet tonnen aan ons. Maar je kan nog steeds fier zijn op ons, we doen het nog steeds heel goed.

Gelukkige verjaardag papa….. Hope ga het hier boven heel goed.

7 gedachtes over “Verjaardag Vader #2.

Geef een reactie

