Omdat het kan…

20170307063040Vandaag wil ik lang deze weg mijn Boezen vriendin iets zeggen…. Ben je benieuwd wat ik te vertellen heb kijk dan zeker gerust veder…..

9856dd3cc2a5de22a56f5cd537f71c92

Vandaag is het jouw verjaardag en daarmee wou ik je eens in de bloemetjes zetten. Met een leuke artikel over jouw…

Ook al zien we of horen we elkaar niet, wil niet zeggen dat je niks betekend voor mij. Wil gewoon zeggen dat ik te druk heb met alles en nog wat. Door een goeie moeder en echtgenote te zijn… Ik heb een druk leven met alles en nog wat en ja soms heb ik helaas geen tijd voor jouw. Ik denk wel dat de vriendschap van 27 jaar wel sterk genoeg is voor dat.

Daarmee heb ik deze leuke Quotes samen gesteld….

0d6fd1c108dd95e4cdafc7ab3836eec5

575985e31fc4ab91ee1b91cdd75b75c0

243fab19d48f0228a5e70923943b63c1

Maak der een fijne dag van…..

One thought on “Omdat het kan…

  1. Barbara schreef:

    Oooh dda pak me inorm heidi .we kennen mekaar idd al heel lang en dat wil ik ook zo houden …echt mooi wat je zecht wouw pakt me zo inorm zit ier ver te blijten 😢echt jij bent ook een beste boezem vriendin van de wereld en da zal nie veranderen onze band kan maar elke dag sterker worder he xxx bedankt voor al wat je voor me hebt al gedaan 👭👭👭
    😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

