20170108084914Vandaag laat ik jullie kennis maken met het muziek die ik op mijne Ipod heb gezet. Ik zelf hou enorm van muziek. Ik zou zeggen neem der een heerlijke warme chocolademelk bij en luister naar deze heerlijke muziek lijstje.

ZAYN, Taylor Swift – I Don’t Wanna Live Forever

Songtekst:

Halsey – Not Afraid Anymore

Songtekst:

Lies in The dark – Tove Lo

Songtekst:

Code Blue – The-Dream

Nick Jonas & Nicki Minaj – Bom Bidi Bom

Songtekst:

Sia – Helium

Songtekst:

What Is Love? Frances

Songtekst:

B-Brave – Ik Laat Je Los

Songtekst:

B-Brave – Doolhof

Songtekst:

Sabrina Carpenter – Thumbs

Songtekst:

Stan Van Samang – One Step Back

Ed Sheeran – Shape of You

Songtekst:

Ed Sheeran – Perfect

Songtekst:

James Arthur – I Am

Zara Larsson – She’s Not Me

Songtekst:

Colbie Caillat – Hold On

Songtekst:

demi lovato – body say

Songtekst:

Fabiënne Bergmans – Hou Me Vast

Songtekst:

Jasmine V – Walk Away

Songtekst:

Ella Henderson – Empire

Songtekst:

Ben Haenow – Second Hand Heart

Songtekst:

Wolter Kroes & Pearl Jozefzoon – Breken Van De Lijn

Songtekst:

Just A Dream” by Nelly – Sam Tsui & Christina Grimmie

Songtekst:

Thomas Berge & Jill Helena – In M’n Armen

Songtekst:

Een gedachte over “Itunes.

Geef een reactie

