TextPicture20170717_0806De lentekriebels tag kwam ik tegen bij  Infinity Lifestyle en ik vond hem zo leuk dat ik hem ook heel graag wou invullen!  Nadenken over de prachtige lente, let’s do this!

 Wat is de eerste gedachte die in je opkomt bij het woord ‘lente’?

De warme van de zon die af en toe komt schijnen. Vrolijk in de tuin kunnen zitten en BBQ al te kunnen eten. Het uur dat dan verandert en blijf dan in de avond langer klaar; zalig gewoon!!

Wat vind je het fijnst aan de lente?

Dat de natuur stil aan verandert in iets moois. En dat de dieren uit hun winterslaap komen en de vogels begingen fluiten, in een woord zalig!!

Als de lente een geur zou hebben, hoe zou die dan ruiken?

Bloemig en fris!

Wat is je favoriete nagellakkleur voor de lente?

O, ik vind dus licht roze heel mooi en licht geel. Past zo een beetje met de zon.

Wat is je favoriete lentebloem?

Mijn favoriete lentebloem is dus een tulp. Vind ik zo mooi en zeker omdat ze de prachtigste kleuren hebben en dan is het de paaslelie vind ik kei mooi.

Wat is je favoriete lenteparfum?

Is een moeilijke vraag, momenteel ben ik erg verzot op die Parfum  van Nina, geur is zo heerlijk.

Houd jij een lenteschoonmaak?

Hangt soms van af. Soms is het echt wel nodig dat ik eens een lente schoonmaakt. Maar mijn kleerkast doe ik altijd als het eenmaal lente beging te komen. Dan gaan de winter kleren in een andere kast en mijn lente kleren komen in de plaats.

Wat is je favoriete accessoire in de lente?

Vooral omdat ik dan terug mijn rokjes kan aan doen en dan mijn zonnebril! Ik word gewoon zo vrolijk ervan. Ik draag ook graag ballerina’s vind ik zo gemakkelijk om te dragen. Ook al is het soms nog te koud voor.

Heb jij nog leuke plannen voor in de vakantie of de vrije dagen?

We plannen eigenlijk nooit iets, we zien dat op de dag zelf wat we doen. Meestal gaan we gaan wandelen met ons zoontje in een park. Dat vind ik gewoon zo fijn, zeker om dat zoontje zicht dan super goed kan uitleven.

Omschrijf je favoriete lenteoutfit.

 Een rokje en een mooie bloesje ( soms een T-shirt)  en natuurlijk mijn ballerina’s

Ik voel lentekriebels en ik geniet er optimaal van 🙂

Geef een reactie

