De songs uit de Film fifty shades of grey.

20170309083943

Ik ben al super reuze fan van de boeken en de film van fifty shades of grey en ik wou graag de muziek van de film aan jullie voorstellen….

Waarschijnlijk ken je de muziek al… Maar ik vond het super tof om eens op een rijtje samen te zetten. Ik zou zeggen neem der gerust een kopje koffie bij en zet je op je gemak in de zetel (bank) en ik zou zeggen geniet der van.

Ellie Goulding – Love Me Like You Do

Songtekst:

The weekend Earned It 

Songtekst:

Vaults – One Last Night

Songtekst:

Annie Lennox – I Put A Spell On You

Songtekst:

Sia – Salted Wound

Songtekst:

AWOLNATION – I´m On Fire

Songtekst:

Skylar Grey – I Know You

Songtekst:

The Weeknd Where You Belong

Songtekst:

Danny Elfman – Did That Hurt?

Danny Elfman – Ana and Christian

One thought on “De songs uit de Film fifty shades of grey.

Geef een reactie

