20170226125537Ik stel je graag voor aan een Blogger die ik zelf al een tijdje volg.  Vandaag laat ik jullie kennis maken met haar door paar vragen die zij graag wou beantwoorden.

1.Stel je zelf eens voor?

Ik ben Els, en blogger op Nobody- else.nl. Ik ben 30 jaar uit en woon in Tilburg in Nederland. Dat is vlak over de grens bij Turnhout.

2.Wat doe je in het dagelijks leven?

In het dagelijks leven werk ik als grafisch ontwerper en daarnaast rij ik graag paard, skeeler ik regelmatig en hou ik erg van bank hangen en tv kijken. Ik ben ook grote supporter van voetbalclub Willem II.

3.Wat is je blogadres? Waar blog je over?

Mijn  blogadres is: www.nobody-else.nl . Ik blog over creatieve dingen, ik maak regelmatig DIY, tutorial om vilten beestjes te maken, probeer nieuwe technieken uit, ik schrijf over fotografie, maak veel foto’s die ik ook weer deel op mijn blog.

4.En welk publiek wil je er mee bereiken?

Bezoekers die het leuk vinden om creatief bezig te zijn.

5.Hoelang ben je al een blogger?

Ik blog nu ruim 2 Jaar.

6.Hoe ben je terecht gekomen in het blogger wereld?

Ik las al best veel blog, en het leek me leuk om ook een blog te beginnen.

7.Waar haal jij inspiratie uit voor je artikelen?

Uit mijn omgeving en uit mijn knutselkast. Maar ik ben ook veel op Pinterest te vinden.

8.Hoeveel tijd besteed je aan het blogger?

In een week ben ik aan mijn blog minimaal 8 uur kwijt, als het niet veel meer is.

9.Op welke dagen plaats je?

Op Woensdag en Zaterdag.

10.Volg je zelf bloggers of helemaal niet en waarom?

Ik heb een lijstje op mijn laptop van blogs die ik vast bezoek. Ik vind het leuk om sommige blog te volgen en sommige daardoor beter te leren kennen. Ik volg verschillende soorten bloggers.

11.Wie is jouw favoriete blogger? Als je die hebt natuurlijk.

Ik heb geen favoriete blogger. Iedereen is uniek op zijn/ haar manier.

12.Zou je je blog nog veranderen of vind je hem perfect zoals hij is?

Mijn blog verandert continu. Maar steeds een kleine beetje. Ik ben niet zo van steeds grote veranderingen.

13.Op welke artikel ben je het meeste trots?

Dat is een lastige vraag. Ik denk dat ik wel het meest blij ben met mijn vilt tutorials,.

14.Hoeveel thema’s heeft je blog ongeveer gehad?

2, ik begonnen met een standaard thema van WordPress zelf en heb er nu eentje gekocht en deze aangepast.

15.Waarom heb je uiteindelijk deze gekozen?

Ik wilde graag een luchtig thema met veel overzicht.

16.Wat vind je het leukst aan bloggen?

De interactie tussen bezoekers van mijn blog 🙂 .

17.Wat vind je belangrijke eigenschappen die een blogger zou moeten hebben?

Oprechtheid en doorzettingsvermogen. Artikelen komen er niet vanzelf 🙂 .

18.Wat vind je het aller leukste om te doen?

Artikelen bedenken en lekker knutselen.

19.Heb je ooit iets stoms meegemaakt door bloggen?

Sommige bedrijven die mailen zijn niet altijd even aardig.

20.Wat zijn je plannen nog voor de toekomst met je blog?

Doorgaan zoals het nu gaat.

21.Wat vind je partner der van dat je blog?

Hij vind het wel leuk en helpt me soms ook mee.

22.Studeer of werk je? Zo ja, hoe combineer je dit met je eigen site?

Ik werk en daarom schrijf ik ook maar 2 artikelen in de week. Meer zal me echt niet lukken.

23.Op welke social media kanaal ben je te vinden?

Twitter,  InstagramFacebook.

24.Welke tips heb je voor andere bloggers?

Ben gewoon jezelf, hou je niet aan “blogregels” maar doe gewoon je ding!

25.Hoeveel bezoekers wil je over een jaar?

Heel veel meer, hoe meer hoe beter 🙂 .

26.Hoeveel volgers denk je dat je precies over één jaar hebt?

Geen idee, eigenlijk groeit mijn instagram het hardst, ooit hoop ik de 1000 te halen.

27.Wat ga je nog doen in je verder leven?

Haha, lastige vraag. Voor nu ben ik zeer tevreden met hoe het nu gaat 🙂 .

Ik wens je voor de verdere toekomst dat alles mag uit komen wat je hartje maar wensen wil en dat je 1000 volgers hebt. Nog eens super bedankt voor de samenwerking.

 

3 gedachtes over “Ik stelt je voor aan Els van Nobody- else.

  1. Ik kende Els nog niet! Haar blog klinkt interessant. Ik ben het ook helemaal met haar eens dat je je niet aan bepaalde blogregels moet houden, maar moet doen wat je zelf leuk vind en waar je je goed bij voelt.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

