quickgrid_2017323205137628

Vandaag is het de dag dat ik verjaar..

Gisteren heeft mijn man al super heerlijk gekookt voor mij, want ik zie hem vandaag jammer genoeg niet door dat hij met de late sta..  Vandaag is het eigenlijk zo lijk een gewone dag.. Een dagje dat ik moet gaan werken en dan mijn moeder taken moet vol brengen. Vandaag beging mijn zoontje ook voor de eerste keer met zwemlessen en hij kijk der zo naar uit. Ik ben zo trots dat ik moeder ben dat is eigenlijk al het grootste geschenk dat ik ooit heb gekregen….

5 gedachtes over “Vandaag is het mijne verjaardag..

Geef een reactie

