Creatief met schoenen.

20170209085014Schoenen is voor iedereen belangrijk, we dragen ze elke dag. Er bestaat mooi Laarzen, Gymschoenen/sneaker, Kleppers (slidder), Ballerina schoenen, Sandaal, pumps.We houden der gewoon van, sommigen mensen zijn der verslaaft aan. Ik zelf heb der ook redelijk veel staan in de schoenkast.  Maar wat doe je als  die wat versleten zijn, maar je hou zo dagelijks veel van die schoen dat je ze maar niet weg wil gooien. Ik heb de op lossing voor jullie. Je pimp gewoon je schoen. Hier heb je paar voorbeelden hoe je het kan doen.

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

Featured image

9 thoughts on “Creatief met schoenen.

  1. hahahaha ja het kan zo simpel zijn om oudere schoenen zo op te pimpen. Vroeger deden wij met onze basketbal gympen eigenlijk al hetzelfde, als ze ouder werden en meer vies, gingen we erop schrijven, groetjes van etc. hahaha

    Ik draag hele dure orthopedische schoenen, deze zal ik laten zoals ze zijn, wat hier leuk aan is, is dat ik ze zelf met de schoenmaker telkens ontwerp 😀

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

