TextPicture20170703_0827Het leek mij eens leuk om jullie eens te vertellen wat voor mij de leukste dingen zijn geweest in de maand Maart. Ben je benieuwd wat mij zo vrolijk maakte in deze maand kijk dan zeker verder.

  • 01.03 We zijn naar de tuincenter geweest en mocht van mijn man leuke paaslelies en vaasjes in het roze voor kaarsjes in te zetten. Aan de kassa hebben we dan nog een heerlijke zakje snoep gekocht voor in de auto.
  • 05.03 We zijn naar de zondagsmarkt geweest en heb heerlijke roze van mijn man gekregen, omdat ik hem goed verzorgt heb als hij deze week ziek was. We hebben dan nog heerlijk fruit en snoep gekocht.
  • 10.03 Had ik met mijn Beste vriendin af gesproken om te gaan shoppen in Gent. We zijn dan heerlijk gaan eten in de pizza hut.  En heeft ze me dan nog super leuke kleren gekocht voor mijn verjaardag die nog moet komen. Was super in de wolken. En een bon in geruild op Yves Rocher op de producten dat ik kocht dat allemaal 50 procent was. Echt super mee valer.
  • 11.03 Was ik super in de wolken met mijn nieuwe kamerjas van Tinkelbel.  Hebben we dan nog in de middag met mijn gezin naar puyenbroeck geweest. En hebben we weer super leuke foto’s genomen.
  • 15.03 Zijn we in de middag naar zee Bredene gereden en hebben dan op het stand gewandeld en heeft zoontje een heerlijke ijsje gegeten. En natuurlijk weer super mooie foto’s genomen.
  • 18.03 mijn super mooi decoratie verandert naar paas decoratie. Daar word een mens super blij van.
  • 25.03 Zijn we naar mijn Beste vriendin geweest, want we zijn uitgenodigd om bij hun te eten. We hebben een super gezellige avond gehad bij hun en vooral veel gelachen.
  • 26.03 We zijn gaan wandelen in puyenbroeck en was een super mooi weertje, om van te genieten. En natuurlijk hebben we weer foto’s genomen. Heeft mijn man mijn heerlijke gerecht gekookt voor mijn verjaardag die de volgende dag is. Het was kreeftensaus met scampi’s en garnalen en zalm met Tagliatelli. In een woord super lekker.
  • 27.03 was het mijn verjaardag… En was het een heel fijne warme dag. Heb ik van een klant nog een kaartje gekregen met iets in. Heeft mijn zoontje voor de eerste keer zwemles gekregen. Heb ik heerlijke taart gegeten.  En op Facebook &Instagram super veel berichtjes gekregen voor mijn verjaardag. En nog super drie mooie wens kaarten mee de post.
  • 28.03 Was onze auto in de maak (natuurlijk jammer) maar plus punt was dat mijn man een vervang wagen kreeg die echt wel op ons lijstje sta om ooit te kopen. Super leuke wagen… Moest we zo een auto kopen ga ik zeker voor mijn rijbewijs 🙂 .
  • 29.03 Zijn we op zoek gegaan naar de eerste communie kleren voor mijn zoontje. En heb ik een super mooie jurk gekocht.
  • 30.03 Heb ik van een lieve klant een mooi cadeautje gekregen voor mijn verjaardag. Was echt in de wolken. Komt der nog een artikel over.

Dat waren mijn geluks- momentjes van de maand.

Geef een reactie

